Mila vermist. . tips?

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door sharon03 »

Hmm ik weet niet ik dacht dat ze geschrokken was van een auto en daarom weg rende in paniek maar ze is ineens een hele andere kat nu hier. Ze ligt alleen nog op mn dochter haar kamer, durft alleen naar beneden als ik er ben en is echt doodsbang! Het lijkt alsof ze constant hier in huis voor iets op de vlucht IS. Heeft in dr paniek al meerdere ontsnappingspogingen gedaan ....net heeft ze zelfs mn vriend aangevallen nadat ie haar tegenhield...
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door ErikPhilippus »

Ojee, da's minder... Er is dus duidelijk iets voorgevallen toen Mila weg was, iets waar ze vreselijk van is geschrokken. Vreemd is wel dat ze uit het vertrouwde huis wil vluchten - misschien is er iets gebeurt in een huis? Tja, je weet het niet - maar dit heeft duidelijk tijd nodig, ze moet weer vertrouwen terugkrijgen.

Misschien kan Feliway spray of anti-stress pasta haar wat op haar gemakt stellen, of anders even de DA vragen? Eet en drinkt ze wel goed?

Hopelijk wordt ze binnenkort weer wat rustiger!
Groetjes,
Erik
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door ErikPhilippus »

Omnia schreef:Het kan ook helpen om her en der kattenkruid in de woning te strooien. Op de plaatsen waar het ligt gaan de meeste katten kroelen en met de kin wrijven over de plaats waar het kruid ligt. Op die manier wordt de geur van haarzelf in de woning verspreid en zal het voor haar vertrouwder aanvoelen.

Ook werkt het voor de meeste katten ontspannend en worden ze er vrolijk van.
En misschien is dit ook wel een idee...
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door sharon03 »

Ja ze eet en drinkt wel goed. Ligt nu ook wel rustig naast me op de bank. Maar t is alsof ze plotseling vanuit het niets schrikt zo appart. .. da bellen lijkt me inderdaad de eerste stap morgen
Dorien66

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door Dorien66 »

Is haar gehoor wel goed?
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door sharon03 »

Haha volgens mij wel als die skooier ook maar iets hoort kraken staat ze vooraan omdat ze denkt dat er eten te halen valt :p behoorlijk komisch om te zien. Vanochtend Was Ze weer ontsnapt... mn vriend en oudste zoon kregen haar niet. Ik er alleen heen, nou hoefde maar 1x te roepen en ze kwam meteen eraan sjezen om te knuffelen. Ik denk het probleem in huis te hebben gevonden maar denk dat jullie me nu zwaar voor gek gaan verslijten. Geesten... op foto's nu al een paar x sinds kort een zwarte schim half in beeld, mn jongste wat snachts weer krijsend wakker word.
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door Featherr »

Oh nee hoor, dat geloof ik best. Heb ook al genoeg enge dingen meegemaakt om in zulke dingen te geloven.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door Omnia »

Ik heb er ook ervaring mee, en het kan zeer vervelend zijn. Wanneer je ervan af wil komen helpt het om dag en nacht een zoutlamp te branden dit reinigt de atmosfeer in de woning. Of je huis volledig uit te roken / reinigen met witte salie of Salo Panto (heilig hout). Deze producten zijn te koop in spirituele winkels en op internet.

Dus er zijn diverse methoden om van dit probleem af te komen. Katten zijn zeer hooggevoelig net als zeer jonge kinderen en zien doorgaans veel meer soorten energieën dan volwassen mensen (zonder deze extra antennen). Meestal geven ze geen reactie, behalve intensief kijken naar een bepaald punt. Maar Mila vindt het kennelijk angstig, met paniek en vluchten tot gevolg.
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door sharon03 »

Ja ik kan er inderdaad wel wat mee gelukkig :) ik reinig zelf huizen Door het hele land heen. Alleen thuis sluit ik me er altijd voor af, omdat ik dan niet met het paranormale bezig wil zijn. Maar vanavond dus @ home ghosthunten. De reden dat mila zich waarschijnlijk veilig voel t op de kinderkamer is omdat ik de kinderkamers heb afgeschermd. Beheer zelf ook een van de grootste paranormale fb sites
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door Omnia »

Pb eventjes welke het is? Trouwens wel handig dat jezelf een schoonmaker bent, dan kun je direct het probleem verhelpen. Je kunt ter bescherming altijd nog een cirkel van zout om je woning leggen. Wel met een deur voor jezelf en je gezinsleden om naar binnen en buiten de cirkel te gaan.
sharon03
Poema
Poema
Berichten: 277
Lid geworden op: 29 mar 2016 11:25

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door sharon03 »

Is fb site Hulp bij geesten en meer
Omnia
Lynx
Lynx
Berichten: 113
Lid geworden op: 06 mei 2016 17:29

Re: Mila vermist. . tips?

Bericht door Omnia »

;-) Oké, dank je !
Plaats reactie