waardes nieren boven 1200

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door flower1980 »

Heel veel sterkte!
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door ErikPhilippus »

Marina, ik hoop voor je dat de scherpe kanten van het gemist van Max na een tijdje zullen vervagen, en worden vervangen door fijne herinneringen aan jullie samenzijn. Bedankt ook voor je mooie gedicht, en het delen van je emoties op dit forum. Helaas is het toch heel snel gegaan, en kon onze gezamenlijke kennis en ervaring Max niet meer helpen. Net als vele anderen op dit forum, leef ik met je mee, en wie weet treffen we elkaar weer een keer. Sterkte!

Hartelijke groet,
Erik + Dali & Gaudi
Gebruikersavatar
Nina1967
Poema
Poema
Berichten: 310
Lid geworden op: 30 jan 2015 00:52

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door Nina1967 »

Tijdje weggeweest...lees dit verdrietige bericht en moet ook gelijk weer aan het afscheid van Snoetje denken. Weet hoe hartverscheurend dit is en wens je heel veel sterkte.
R.I.P. lieve Max
1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo
Gebruikersavatar
Max
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 nov 2015 16:58

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door Max »

Bedankt voor al jullie lieve en warme reacties.

Ik wil jullie nog even vertellen hoe het gisteren is gegaan. Daar heb ik nu pas de kracht voor.

Mijn eigen DA had geen tijd in de agenda om 's ochtends te komen, dus heb ik de "DA aan huis" weer gebeld (had ik eerder op bezoek gehad in het begin). Hij nam er 1.5 uur de tijd voor, heeft keurig uitgelegd wat hij ging doen en wat er kon gebeuren. Max is in mijn armen ingeslapen en dat was een verdrietig maar heel intiem moment. Daarna heeft hij met inkt een pootafdrukje gemaakt en geholpen om ook nog wat haartjes van haar buikje te scheren, omdat ze daar zo graag gekroeld wilde worden. Ik had een doosje gemaakt op een mooie maat (zoals zo veel katten was Max gek op dozen) met een handdoek erin. Samen hebben we haar in een mooie positie gelegd. Het klinkt misschien als een hoop gesjor nadat ze is ingeslapen, maar het was voor de rouwverwerking allemaal heel mooi. Een klein lintje waar ze graag mee speelde (moest dagelijks "verdronken" worden in haar drinkbak) heb ik nog om haar pootje gebonden.

Het gemis is enorm, de pijn is misselijk makend, maar dit was het beste en laatste wat ik voor haar kon doen. Ze zal altijd bij me zijn.
Dag lieve, lieve Max.

Marina
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door Cyamytha »

Heel veel sterkte!
Rust zacht lieve Max!
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5565
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door Anne »

Heel veel sterkte met het gemis en het verdriet van Max
Zo te zien deed je alles wat je maar kon, hij heeft het fijn bij je gehad en daar is hij je vast dankbaar om, hij kijkt terug op een mooi warm leven
Wat een mooi gedicht heb je voor hem geschreven en hoe bijzonder en waardig was het afscheid
Nogmaals heel veel sterkte

rust zacht lieve Max


@Cerna wat een prachtig gedicht
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5515
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door nellebel »

heel veel sterkte nogmaals en een mooi afscheid. lief dat je haar favoriete speellintje hebt meegegeven. daar zal ze vast mee spelen op de regenboog. goed afscheid kunnen nemen is zo belangrijk.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Cerna

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door Cerna »

En wanneer je het van je af wilt schrijven, schroom dan niet om dat te doen :smile: . Vaak begrijpt een omgeving het verdriet niet. "Het is toch maar een kat", maar hier zitten mensen die dat heel goed begrijpen en mijn ervaring is dat het heel erg kan opluchten wanneer je schrijft.
Wanneer je steun krijgt van mensen die weten wat het is om een kattenmaatje te verliezen.

Knuffel!
Gebruikersavatar
Max
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 23 nov 2015 16:58

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door Max »

Ja Cerna, je hebt helemaal gelijk.
De katten en dierenliefhebbers pik je er zo uit.
Nog bedankt voor je mooie gedicht, is een hele mooie gedachte.

En nogmaals iedereen bedankt voor de troostende en steunende woorden.

Marina en natuurlijk ook pootje van Max
ErikPhilippus
Tijger
Tijger
Berichten: 1945
Lid geworden op: 20 okt 2015 14:28

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door ErikPhilippus »

Mooi gezegd Cerna - ik sluit me er volledig bij aan!

En Marina - toen je vertelde over dat je het lintje (dat je symbolisch moest verdrinken) om het pootje van Max hebt gedaan, hield ik het even niet meer droog - zo mooi en teder!

Hartelijke groet,
Erik, en pootje van Dali & Gaudi:

Afbeelding
Dorien66

Re: waardes nieren boven 1200

Bericht door Dorien66 »

Beetje laat, maar ja, ik ben nog maar kort hier op het forum... Gecondoleerd meid, en ik hoop dat je al een beetje hebt kunnen wennen aan het gemis. Want dat dat groot is, dat begrijp ik als geen ander... Sterkte!
Plaats reactie