Voedsel!!

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: Voedsel!!

Bericht door Cyamytha »

Heb ook 10kg zakken, scheelt gewoon een hoop geld en gesjouw. Ik vul er een luchtdichte bak mee waar ik ongeveer 2 weken uit kan voeren. De zak wordt erg goed dichtgemaakt (lucht er zo veel mogelijk uit en goed opgerold en dicht getapet).

Het is misschien wat veel 10kg op 2 katten, maar het scheelt gewoon geld. En ook wordt het goed gegeten, ook aan het einde van de zak ;)
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Paasnini
Huiskat
Huiskat
Berichten: 78
Lid geworden op: 08 okt 2015 09:07

Re: Voedsel!!

Bericht door Paasnini »

Ik koop ook die hoeveelheden, via internet heb ik ook zo'n luchtdichte veevoederton gekocht en ik bewaar de voeding in de originele zak afgesloten in die bak, werkt prima.
Concept for life is het nieuwe huismerk van Zooplus. Ik heb een probeerzakje Maine Coon, die ik als snoepjes gebruik aangezien ze geen graanvrij hebben.
Monique89
Huiskat
Huiskat
Berichten: 31
Lid geworden op: 27 apr 2015 14:30

Re: Voedsel!!

Bericht door Monique89 »

Dankje iedereen, nu hebben ze even weer het xxl brokken van smilla (de grote knorrepot vond het light helemaal niks!) En dit eten ze ook met veel plezier. Maar nu ga ik nog wel kijken naar porta 21 of dat iets voor ze is. (Zo te lezen iedergeval beter dan smilla;) )
loes90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 sep 2012 13:01

Re: Voedsel!!

Bericht door loes90 »

hier ook dezelfde ervaringen met voer. het ligt er maar net aan hoe je het bewaard.
ik heb een 6,8kg zak voor 1 kat (die ook nog half KVV krijgt dus eigenlijk een halve kat). dat is best veel maar een kleinere zak is een keer zo duur.

de gehele zak zit in een goed afgesloten voerton. vanuit die voerton vul ik 3 blikken. vanuit zo'n blik voer ik dagelijks. de voerton wordt dus maar heel weinig geopend.
Dorien66

Re: Voedsel!!

Bericht door Dorien66 »

Ik koop ook altijd 7,5 kg zakken Applaws (2 katten, die bijna alleen maar droge brok eten, naast alle muizen die ze zelf verschalken hier in het bos). Ik stort zo'n zak in een luchtdichte ton met schroefdeksel en vul eens in de zoveel tijd een blik dat hier in de keukenkast staat. Nog nooit meegemaakt dat de heren hun neus ophaalden hiervoor. Gelukkig maar ;-)
Plaats reactie