Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen/ gerust stellen!
Zoals ik al in het klets-topic vertelde is Valentijn echt niet lekker. Hij blaast, gromt, moppert en loopt mank. Dit komt door een blaasontsteking.
Afgelopen vrijdag ben ik met hem naar de dierenarts geweest waar ze z'n blaas aangeprikt hebben en de urine hebben onderzocht. er zaten extreem veel rode bloedcellen en ontstekingscellen in. Verder zag de urine er keurig uit en was er geen gruis/kristallen te zien.
Hij heeft ontstekingsremmer en pijnstilling gekregen.
Nu 3 dosissen later is meneer nog steeds echt niet lekker
 hij verstopt zich en blaast naar alles en iedereen. Ook schreeuwt hij het uit van de pijn als ik hem oppak of hij stel opstaat terwijl hij dus pijnstilling gehad heeft. (Dit deed hij ook voordat hij pijnstillers krijg maar hij blijft het ondanks de medicatie dus ook doen).
 hij verstopt zich en blaast naar alles en iedereen. Ook schreeuwt hij het uit van de pijn als ik hem oppak of hij stel opstaat terwijl hij dus pijnstilling gehad heeft. (Dit deed hij ook voordat hij pijnstillers krijg maar hij blijft het ondanks de medicatie dus ook doen). Hij eet verder wel gewoon. Hij slaapt alleen extreem veel en heeft enorme pijn.
Ik bel morgen sowieso voor de zekerheid de dierenarts nog een keer. Maar vraag me af of mensen dit herkennen bij een blaasontsteking.

) en mij werd ook verteld dat na een dag of vijf de klachten over moeten zijn.
 ) en mij werd ook verteld dat na een dag of vijf de klachten over moeten zijn.