@ Samantha
mijn berichtje was een reactie op het berichtje van Dinky, jouw dilemma gaat over de eiwitten...maar denk niet dat dieetvoeders alleen maar worden gemaakt uit winstbejag...
Het dieetvoer was zelfs nog iets goedkoper dan het voer dat ze eerst kreeg, Almo nature is ook best prijzig...dus kwa kosten maakte het niets uit en ze knapte er zienderogen van op..
maar anders geef je toch natvoer wat ze lekker vindt met ipa? en dan harde brokken van het nierdieet blijven proberen...of zo?
Maar in rauw vlees/vers zitten ook meer eiwitten, zoals in "normaal" kattenvoer en Adriana heeft het getest, de waardes gingen omhoog....
@ Dian,
Ja het zou zoveel fijner zijn wanneer dieren vredig in hun slaap overlijden....niet dat je ze dan minder mist maar dit is het moeilijkste wat ik ooit heb moeten doen

en het gemis wordt alleen maar meer
Ja dat geen geld verhaal...ik heb er altijd voor gespaard en je hebt natuurlijk mensen die ineens alles kwijt zijn en dan wordt hun dier ziek...maar zelfs dan is er vaak wel een uitweg...bv geld lenen etc. Zelf heb ik er altijd voor gespaard... voor het geval dat....omdat ze niet verzekerd meer kon worden. Maar dat verhaal van jou...zo erg en het komt zo vaak voor...walgelijk. Neem dan geen huisdieren, wanneer je er niet voor wilt zorgen als ze ziek worden

1-9-97-14-7-15 r.i.p mijn lieve pluizebolletje, mijn woezeltje, mijn allerliefste Snoetje
1-9-05-17-3-17 r.i.p mijn liefste vrolijke Mila, mijn booboo