kat te kieskeurig en valt af

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Scooby Doo »

het gaat goed nu. hij eet weer
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door pinguin »

Ik heb met stijgende verbazing dit topic zitten door lezen omg....... wees blij dat je veel soorten brok kan uitproberen en te kijken wat die wel en niet lust.

Snabbel is ook een voedsel weigeraar met periodes en bij hem heb ik ook nog eens het probleem dat hij alleen sensibel voeding kan hebben anders krijgt die last van zijn maag.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Scooby Doo »

die van mij kan alles hebben maar wil het niet. ondertussen at hij weer wel goed. een paar weken was het eten niet aan te slepen en nu eet hij weer niet. ik zal het dan maar zo laten bij die zeur..

hierna voor mij geen kat meer, :lol:
Renatevanderveer

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Renatevanderveer »

Ben jij wel goed bij je hoofd?!
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Ilone »

Scooby Doo schreef:Nee hij blijft gewoon hier en leert zich maar aanpassen!!!! zo klaar mee! bah bah bah, en nog eens bah
Ik ben hier maar gestopt met lezen....
Als je je wat beter had ingelezen vóór dat je Brutus aanschafte.., had je deze ellende niet gehad.
Een kat kan je niet dresseren naar jouw wensen. En als je dat niet kan accepteren en je alleen maar ergert aan zijn normale kattengedrag, dan moet je niet aan katten beginnen.
Eens een keer niet zo egocentrisch en eigenwijs, dit gaat gewoon niet werken...niet voor jou en zeker niet voor de kat...
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Scooby Doo »

ik heb hem toch al aardig onder de knie.hij mag niet op mijn plaats op de bank zitten ,ik heb een aangewezen plaats voor hem op de bank waar hij enkel mag zitten en dat weet hij. en als de tv uit gaat moet hij de kamer uit en naar buiten toe.hij hoort dan een klik en weet dat het tijd is om op te staan.soms kijkt hij slaperig maar als het niet snel genoeg gaat klap ik in mijn handen en dan gaat hij wel. als de deur van de slaapkamer dicht is mag hij ook niet op bed. op tafels en het aanrecht mag hij ook niet springen ,doet hij ook niet ook.en de woonkamer mag hij ook niet in als ik er niet bij ben etc etc
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Ilone »

Gefeliciteerd. Nou nog vreten wat de baas wil Brutus!
...ik ga hier verder geen energie in steken. Succes met Brutus...
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door pinguin »

Scooby Doo schreef:ik heb hem toch al aardig onder de knie.hij mag niet op mijn plaats op de bank zitten ,ik heb een aangewezen plaats voor hem op de bank waar hij enkel mag zitten en dat weet hij. en als de tv uit gaat moet hij de kamer uit en naar buiten toe.hij hoort dan een klik en weet dat het tijd is om op te staan.soms kijkt hij slaperig maar als het niet snel genoeg gaat klap ik in mijn handen en dan gaat hij wel. als de deur van de slaapkamer dicht is mag hij ook niet op bed. op tafels en het aanrecht mag hij ook niet springen ,doet hij ook niet ook.en de woonkamer mag hij ook niet in als ik er niet bij ben etc etc
Dit ga je niet menen :shock::shock::shock:
Arme brutus
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9309
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door castratenkoor »

Geen wonder dat het beest ziek is van de stress. Ook ik laat het hier bij.
Wat jij nodig hebt is een marionet in plaats van een kat.

Als je weer eens een probleem op het forum zet, meld er dan meteen even bij hoe je met hem omgaat. Anders is het zo zonder van ieders energie om onnozel adviezen aan te dragen. Je doet er immers toch niks mee.........

Bedenk wel dat een kat dood kan gaan van stress. De weerstand gaat hard achteruit en dat proces is al bezig aangezien hij in eetstaking gaat en afvalt. Tot de dood erop volgt. Ik kan alleen maar adviseren hem af te staan voor het te laat is.
6-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolle**
Teun '09 Rik+Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door pinguin »

Arme arme kat, je kat zou zoveel gelukkiger zijn zonder al die regels.

Hier heb ik geen regels en toch slopen ze geen dingen die mij dierbaar zijn. Zo laten ze mijn bank met rust en slopen ze liever een rieten mand die ik voor ze gekocht heb en naast de bank staat, de krabpaal is hun grootste uitdaging.
En wat is er nu heerlijker om wakker te worden met 2 schatjes om je heen die blij zijn dat je je ogen weer open doet.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Scooby Doo »

Nou ik moet sochtends geen kat op bed hebben.en ga er ook niet mee slapen.jullie zien je kat teveel als mens en je partner , (ik wed zelfs dat je je kat nog meer aandacht geeft dan je partner.)

vanochtend ging ik naar de wc en heb hem eten gegeven, daarna ben ik nog even terug gekropen en de hele tijd zit die dan te wachten voor de slaapkamer deur zodat ik mee ga om de deur open te doen.
terwijl hij gewoon via het luik naar buiten kan.dus heb hem lekker laten zitten tot dat hij toch maar via het luik naar buiten ging.als hij zo nodig naar buiten wilt dan kan hij naar buiten en heeft hij mij niet nodig om de deur open te doen.want ik ga dus echt niet speciaal nog eens naar beneden om de deur open doen als hij een luik heeft waar die door kan.
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door pinguin »

Ik moet dit niet ik moet dat niet wat een vreselijke negatief is dat zeg, ik heb even meer teksten van je zitten lezen en lees vooral wat niet mag en hoe je het niet wil. Je kijkt niet naar waar heeft de kat behoefte aan en wat wil ik en waar vind ik de tussen weg. Het is allemaal 1 richtings verkeer.

Geef brutus een nieuw huis en koop lekker een grote pluche knuffel.

Hahaha ik heb geen eens een partner en als ik eentje zou hebben dan went die er snel genoeg aan dat katten onderdeel van mijn leven zijn.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Scooby Doo
Poema
Poema
Berichten: 268
Lid geworden op: 08 jun 2014 10:57

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Scooby Doo »

Nou ik weet niet of een partner dat wel zo leuk gaat vinden.ik heb vroeger ook eens iemand gehad met een hond.en die moest overal mee en werd continu tegen gepraat als tegen een klein kind.als we dan op de bank zaten en wilde mijn arm om mijn partner heen slaan keek hij steeds met jaloerse blik.ik voel me daar niet erg prettig bij. van die mensen die zo kinderachtig flauw met hun dier zijn.
Gebruikersavatar
Captain Jack Sparrow
Huiskat
Huiskat
Berichten: 33
Lid geworden op: 23 jan 2015 21:54

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Captain Jack Sparrow »

Dat JIJ dat niet prettig vindt betekend gelukkig niet dat iedereen dat niet prettig vindt. Geef mij maar een partner die liefdevol met zijn dier omgaat!

Zo iemand als jij zou ik dan weer niet uit kunnen staan, jij ziet jouw kat nog net niet als grof vuil. Hoop van harte dat je kat aan de wandel gaat op zoek naar een betere plek, want heel z'n leven zo behandeld worden is niet wat ik hem gun. Wees sportief en breng dat dier gewoon naar iemand die er goed mee omgaat, wat verlies je ermee? Je vindt hem toch niet leuk.
Stikkel
Huiskat
Huiskat
Berichten: 77
Lid geworden op: 09 jan 2015 17:00

Re: kat te kieskeurig en valt af

Bericht door Stikkel »

Laat me raden; je bent zelf vrijgezel zeker? Ik ben er klaar mee om beleefd tegen je te blijven, Brutus kun je onderwerpen aan je eigen wil maar ieder weldenkend mens rent toch keihard bij jou weg? Ik snap niet wat je op dit forum zoekt behalve dan dat je met plezier mensen treitert!
Plaats reactie