POES zwanger

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
Rene4e1
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mei 2015 00:13

POES zwanger

Bericht door Rene4e1 »

Hallo,

Ik denk dat mijn poes zwanger is. Ik heb haar via iemand gekregen die er niet meer voor kon zorgen.

Het probleem is dat ze heel afstandelijk is de laatste tijd. Als ik haar probeer te aaien dan valt ze me aan. (dit is niet altijd zo geweest) en toen ik vandaag snel even haar onderkant controleerde met mijn hand, toen kwam ik erachter dat ze minimaal 2 grotere tepels heeft.
Hoort ze er niet meer te hebben als ze zwanger is? Komt dat nog?
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: POES zwanger

Bericht door Ilone »

Hoe ziet ze er verder uit? Is ze dikker bij de flanken als je van bovenaf kijkt?
Als je het echt zeker wilt weten zou je het best bij de dierenarts langs kunnen gaan.
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
Carrie

Re: POES zwanger

Bericht door Carrie »

Hoe lang heb je haar al in huis? Zolang duurt een poezenzwangerschap niet en ook als je haar nog maar kort in huis hebt zou je het toch snel moeten zien.

Zou het kunnen (even advocaat van de duivel spelen) dat die persoon niet meer 'voor haar kan zorgen' omdat ze wéét dat poes zwanger is?

Het is me niet helemaal duidelijk of je haar al eerder kende, ook degene van wie ze eerst was en ze nu bij jou thuis nog moet wennen en je daarom 'aanvliegt' soms of dat je haar al langer hebt dan een kattenzwangerschap duurt.
Waarom was ze niet gecastreerd?
Ik neem aan dat ze nog niet geholpen was anders zou je je dit nu niet afvragen lijkt me.

Als ze niet geholpen is zou ik dat sowieso z.s.m. laten doen, een ongeluk zit in een klein hoekje tenslotte!
Plaats reactie