Pet loc8or

Voor overige vragen over de kat die niet onder een andere categorie passen.
Plaats reactie
yuka
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 mar 2015 10:59

Pet loc8or

Bericht door yuka »

Hallo allemaal,

Wij hebben een katje dat zeer speels is. In de weekends en vakantie gaan we naar de camping. Het is zo dat de caravans onderaan afgeslagen zijn. als daar een deurtje openstaat kruipt ze eronder en meestal doen de eigenaars het deurtje dicht en zit ze vast.

Iemand een suggestie voor een goed tracking tool? Ze blijft in de buurt dus een gps is niet echt nodig, gewon een locator...

Ik heb de pet loc8or gevonden. Iemand hier ervaring mee? Meet dit toestel ook door dunne houten platen?

Bedankt alvast!

Groetjes
Gebruikersavatar
Ms Maaike
Tijger
Tijger
Berichten: 1611
Lid geworden op: 25 okt 2012 13:17

Re: Pet loc8or

Bericht door Ms Maaike »

Gewoon niet meenemen zou mijn advies zijn. Zeker een speels katje niet. Katten worden doorgaans niet zo graag uit hun vertrouwde omgeving gehaald. Mocht het niet anders kunnen zou ik haar in een speciaal tuigje met lange riem laten. Dan kun je haar nooit alleen laten, want de kans op verstikking is zeker aanwezig. Bovendien is de loc8er ook niet zonder gevaar; katten kunnen zichzelf namelijk ophangen met een halsbandje dat niet losklikt als er druk op komt te staan. Ik heb zelf eens een kat in een boom zien hangen aan een bandje. Hartstikke dood.
Met diervriendelijke groeten,
Maaike

Klik hier voor het fotoalbum van Mickey* (26-02-1999, 04-11-2014), Pippi (15-03-2011) en Tommy (11-02-2013).
Gebruikersavatar
Featherr
Jaguar
Jaguar
Berichten: 641
Lid geworden op: 21 jul 2014 23:48

Re: Pet loc8or

Bericht door Featherr »

MS Maaike wat een onzin. Onze katten gingen ieder jaar gewoon mee als we langer dan een weekend op de camping waren. De camping betekende voor hun lekker in de tuin lopen (aan een tuigje met lang touwtje, alleen ja.) en ze vonden het geweldig.
Ze lagen uren in de tuin onder de bomen te liggen, gingen voor de deur mauwen als ze weer naar binnen wilde en gaven het ook weer aan als ze naar buiten wilde.
En ja, soms ontsnapte er weer eens eentje maar die ging dan gewoon ergens anders in de tuin liggen slapen.
Ook een paar keer dat we ze moesten zoeken maar we vonden ze altijd weer terug en gingen inderdaad nooit ver weg.
Het wordt gewoon hun 2e huis hoor.

Mijn katten vinden het echt prima om ze mee te nemen. Als wij op vakantie gaan een midweek/week neem ik ze ook mee. Voornamelijk omdat we geen keus hebben (dwangvoeren en medicijnen) maar ook omdat ze het maar wat leuk vinden om mee te gaan. Om alles te ontdekken. Dan mogen ze echter niet naar buiten. Want dit doen ze al 10 jaar niet meer. Maar op de camping zou ik ze zo weer lekker in de tuin laten scharrelen.
♥ Chloe & Aylin ♥
† ♥ Minnie, Misty, Gizmo ♥ †
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6831
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Pet loc8or

Bericht door Dinky »

Volgens mij heeft Bianca (forum naam: bloemtetsu) een pet loc8or. Wellicht dat je haar een pb kan sturen voor ervaring?
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie