Poes heeft gezwel in buik

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
Poezemie
Kitten
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 feb 2015 14:00

Re: Poes heeft gezwel in buik

Bericht door Poezemie »

Zo, uitslag binnen en grote zzzzuchchcht van verlichting bij ons! De andere nier werkt nog en advies is momenteel inderdaad dieetvoer en goed in de gaten houden, regelmatig op controle. Pijnmedicatie (nog) niet. Eerst dieetvoeding uitproberen. Ze eet nu wel weer goed trouwens. En loopt ook lekker buiten te dartelen met haar geschoren buik en nekje. Pfew, wat een opluchting!! Bedankt voor jullie reacties en tips. Ik ga me zeker verder verdiepen in de materie, kan nooit kwaad.
Groetjes!
Gebruikersavatar
genm
Huiskat
Huiskat
Berichten: 49
Lid geworden op: 02 okt 2014 15:37

Re: Poes heeft gezwel in buik

Bericht door genm »

Oh, wat fijn, Poezemie! Wat een opluchting moet dat zijn, zeg! Succes met verdiepen!
Fleur,
Mees - 17/04/2014, Guusje - 05/05/2014 en Elsa - 09/11/2014
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Poes heeft gezwel in buik

Bericht door Adriana »

heb er vaak aan gedacht vandaag! bij alle ellende valt het in ieder geval mee, het had heel veel erger kunnen zijn.
bij 'nierfaalkatten' staat een overzicht van nierdieetvoer en het kan geen kwaad om ook bij medpets te kijken. dierenartsen hebben doorgaans en dat is logisch maar beperkte keuze.
ja, blote buik, k zie het voor me...

hoe gaat het nu verder met die nierstenen?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Spookie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 jul 2014 21:19

Re: Poes heeft gezwel in buik

Bericht door Spookie »

Toppie ,en dat hij lekker ronddartelt :catani: :thup:
Plaats reactie