kunstnageltjes

Voor vachtproblemen zoals kaalheid, schilfering, etc. en huidaandoeningen zoals allergische reacties, al dan niet samenhangend met ziektes, voeding of medicijnen.
Plaats reactie
DeTut
Lynx
Lynx
Berichten: 189
Lid geworden op: 02 aug 2010 20:22

kunstnageltjes

Bericht door DeTut »

:edance: :edance: jawel; vandaag kreeg onze we-denken-voedselallergische dame dan kunstnageltjes 'aangesmeerd' om haar te verhoeden die eindelijk bijna genezen maar nog een beetje kriebelende wondplek in nek weer open te krabben..... viel me 200% mee, hoe simpel dat aanbrengen ging! op de terugweg mopperde ze nog dat als het dan zo nodig moest ze dan wel liever rose nagels had gehad, maar ik duimde alleen maar 'ze laat ze toch wel zittenzittenzitten...'?
ja tot nu toe wel. en nu echt alleen maar strict op het hypo-allergeen voer....

benieuwd of er kattenmensen zijn met ervaringen/tips m.b.t. kunstnagels...? :roll:
bescherm de dieren tegen de beesten...
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: kunstnageltjes

Bericht door Adriana »

er zijn wel berichten over kunstnagels maar echte ervaringen op dit forum dacht ik niet.
ben ook wel benieuwd of ze die kapjes laat zitten en kun je een foto plaatsen?
ook wel benieuwd hoe dat eruit ziet.
en benieuwd hoelang ze blijven zitten want nageltjes komen er in zijn geheel af, die vernieuwen niet vanaf de punt maar laten los zoals een schilletje. dan dus mèt kapje denk ik..
en mocht het een oplossing zijn voor het niet meer openkrabben van een kriebelwond, dan is dat mooi meegenomen!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie