Petbox.com iets voor Nederland?

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
happypetbox
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2014 10:05

Petbox.com iets voor Nederland?

Bericht door happypetbox »

Hallo forum leden,

ik en mijn vriendin hebben zelf 3 katten en zijn toch stiekem wel druk doordeweeks. Ik was aan het kijken of ik niet e.e.a. per maand kon bestellen voor de katten, zoals speeltjes snacks e.d. wat maandelijks binnenkomt en dit vooral makkelijk is. Nou kwam ik dit op internet tegen: https://getpetbox.com dit bestaat in Nederland nog niet en dachten mijn vriendin en ik miss kan dit in nederland ook werken.

Als katteneigenaren zijn wij benieuwd naar jullie mening of jullie zoiets zouden doen voor jullie kat(ten)
Groet, Stef en Jus.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Petbox.com iets voor Nederland?

Bericht door Adriana »

welkom op het forum..
als eigenaar/personeel van zo ongeveer 5 katzels heb ik net weer een bestelling weggedaan bij zooplus. en dat is maatwerk.

ik zie helemaal niks in iets dat een ander voor mijn katten bedenkt, niet qua voer, niet qua speeltjes en ik wil dat al helemaal niet iedere maand opgedrongen krijgen..

de inkoper zal dat goedkoop inkopen en het is nog maar de vraag of dat mijn keuze ook zou zijn.. en als je een tijdje abonnee bent dan kun je je kat toch begraven onder hun speeltjes?? n het plaatselijke asiel voorzien van geweigerd eten?
zelfs niet abonnees kunnen dat soms al... nee, nooit zelf aan beginnen!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9350
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Petbox.com iets voor Nederland?

Bericht door castratenkoor »

Nee ik zie daar ook echt helemaal niks in. Als ik wat wil aanschaffen dan kies ik zelf winkel - van steen of internet - al naar gelang wat ik wil hebben.
Ik wil helemaal en volledig vrij zijn in mijn keuze op alle fronten. Soms koop ik meermalen per maand en soms 2 maanden niks.

Als ik verjaardagsgeld heb, heerlijk samen met vriendin kat-shoppen en winkels af-struinen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6829
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Petbox.com iets voor Nederland?

Bericht door Dinky »

Op die site gaat het alleen om snoepjes en speeltjes.
Mijn poes komt nu al om in de speeltjes (die ik met voer mee bestel via zooplus eens in de 2 a 4 maanden om boven bepaald bedrag uit te komen) waarvan ze het meeste links laat liggen. Wordt 4 oktober dus langs inzamelpunt van het asiel ;-)

Heb hier op het forum wel eens gelezen over site waar je kant en klare kattenbakken kon laten leveren (van karton met grit die je na gebruik in container kon gooien).

Voor mij zou het niets zijn. Voor jezelf zou je een bestellijst bij zooplus kunnen maken voor voer/grit/snoepjes en eventueel speeltjes. Eenmaal besteld kan je volgens mij simpel zelfde bestelling maand later weer plaatsen zonder producten te moeten zoeken. Dan kan je ook makkelijk bestelling aanpassen als je wilt ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5469
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Petbox.com iets voor Nederland?

Bericht door nellebel »

mijn katten zijn dol op andere speeltjes. veren, eikels, kapotte zakdoeken. gekochte speeltjes zijn meestal niet zo in trek, enkele uitzonderingen daar gelaten. mijn katten hebben een grote mand vol speeltjes en zoeken daar zelf elke keer iets uit. de ene week een balletje de andere week een propje papier. harde speeltjes zijn ze bang van, die maken herrie op de grond.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9350
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Petbox.com iets voor Nederland?

Bericht door castratenkoor »

Luuk neemt vaak van buiten een bek vol mos mee naar binnen. Teske speelt daar uren mee. Ach dan heb ik ook weer wat te doen - vegen.

En Rik brengt levende nachtvlinders en zo mee naar binnen. Dan laat hij ze los en kijkt tevreden toe hoe Luuk en Teske er achteraan scheuren.

Mijn katten voorzien zichzelf hahahaha.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie