Looprad voor katten

Kattenbak, kattenren, grit, voer- en waterbakjes, mandjes, krabpaal, kattentuigjes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
sandyd1971
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 27 okt 2013 09:15
Locatie: Westland

Looprad voor katten

Bericht door sandyd1971 »

Iemand ervaring mee? https://www.youtube.com/watch?v=u6uX0YJkifQ / https://www.youtube.com/watch?v=8mY8Yechvg8 Lijkt me wel heel gaaf en hier https://www.youtube.com/watch?v=22ezzaztMoY een uitleg hoe je het goedkoop kan maken. Zou dat wat zijn?
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Looprad voor katten

Bericht door Adriana »

we hebben op het forum een aantal berichten over een tredmolen staan. bengalen dacht ik..
en loeiduur!
nodig is grote, verwarmde garage en inderdaad, goeie handleiding.
moet wel lachen om de kat in het mandje rechts achterin... 'wat is dat voor pokkeherrie' zie je hem denken en hij kiest rapido het hazenpad.. hi hi hi

je zou het kunnen uitbreiden met een stroomopwekmodule maar de opbrengst kan zo naar de kattentherapeut, want ik denk dat een beetje kat daar stapel mesjogge van wordt dan wel depressief, want hij bereikt niet wat hij wil (over grasveld of boom in) en wordt iedere keer teleurgestled.
dat zie je ook aan deze tijger maar die is zo slim dat hij er dan, na een paar pogingen, mee ophoudt...

nee, iets voor adhd-kindjes...?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
sandyd1971
Lynx
Lynx
Berichten: 160
Lid geworden op: 27 okt 2013 09:15
Locatie: Westland

Re: Looprad voor katten

Bericht door sandyd1971 »

Ow nou joh, ik heb echt zitten zoeken op loop rad enz... maar tredmolen dan denk niet. Ik ga die topics eens lezen. Thanks...
Gebruikersavatar
Kattebeest
Tijger
Tijger
Berichten: 1070
Lid geworden op: 14 apr 2013 16:08
Locatie: Zuidoost Brabant

Re: Looprad voor katten

Bericht door Kattebeest »

Vraag me af of het wel leuk speelgoed is voor katten. Het zijn geen lange afstand lopers, jagen kort en krachtig en zoeken vervolgens - bij mislukking - een schuilplaatsje op om te loeren en een nieuwe poging te wagen.

Als we hier met de lazermuis spelen moet ik ook altijd zorgen dat het lichtje zich als prooi gedraagt: snel en dan weer langzaam, om een hoekje, dralend en soms argeloos recht op de jager af. Denk dat een kat het vooral moet hebben van ongelofelijk goed gedoseerde krachtexplosies en daar zoveel mogelijk het spelen op afstemmen.
Nancy

Kasper, album van een senior
Voor nieuwe foto's van Kasper (1999) zie het album van Sifra en Pluis
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Looprad voor katten

Bericht door castratenkoor »

Katten hebben uitdaging nodig. En lopen voor het lopen, dat is niet hun ding.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Looprad voor katten

Bericht door jennli »

Kijk eens bij villa vacht. Daar hebben ze er zelf een gemaakt. Ze hebben ook eens een handleiding geplaatst over hoe je er een kunt maken.
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Plaats reactie