hersenbloeding bij kat? medicijnen helpen niet?

Als je denkt dat er iets mis is met je kat, bel dan eerst even de dierenarts(assistente) voor advies. Want al zijn er op het forum veel mensen met ervaring, een juiste diagnose kan alleen gesteld worden door een dierenarts.
paasnini

Re: hersenbloeding bij kat? medicijnen helpen niet?

Bericht door paasnini »

Laag kalium gehalte kan een kat ook heel vreemd van gaan doen.
bipbip
Kitten

Re: hersenbloeding bij kat? medicijnen helpen niet?

Bericht door bipbip »

kleine update, afgelopen vrijdag is er opnieuw bloeddruk gemeten, het was nu 100/105 gemiddeld, veel te laag volgens de DA, dus stoppen met de hartmedicijnen, de ruis was er nog wel, maar de DA ging ervan uit dat het een toevalligheid was met de aanvallen, we moeten er nu rekening mee houden dat ze in de toekomst wel tabletten voor het hart nodig zal hebben, maar nu niet want door de lage bloeddruk komt ze haar mandje niet uit.

ondertussen heeft ze geen aanvallen meer gehad, de dexoral zijn we aan het afbouwen naar nu om de dag een tablet. de phenoral moet ze nog iedere dag hebben, woensdag belt de DA even om te vragen hoe het nu gaat. ik moet zeggen dat ze nu dr betere momenten heeft, maar nog veel ligt, al is het wel steeds op een andere plek. ik wijd het ook een beetje aan het warmere weer aangezien de andere katten ook niet vooruit te branden zijn. maar je ziet wel dat ze niet lekker in dr vel zit. er komt wel weer wat geluid uit al is het niet op haar oude harde manier, ook komt ze wel "hoi" zeggen zodra we thuis komen, om daarna weer in haar mandje te kruipen.

het mandje staat op een plank van ong 80 cm hoogte, waar ze de ene keer wel ineens op kan springen en andere keer toch maar het opstapje gebruikt die ik ervoor gezet heb. die plank is echt haar plekje, daar zat ze altijd omdat ze daar naar buiten kan kijken en het lekkere ochtendzonnetje heeft.
Plaats reactie