Kat aan de lijn

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
sKatje
Panter
Panter
Berichten: 411
Lid geworden op: 10 sep 2003 23:07
Locatie: Antwerpen

Bericht door sKatje »

Dat is met Flits ook zo. Soms toch. Andere keren valt ze gewoon rustig in slaap met dat tuigje om. Ik denk dat ze zich binnen beter realiseren dat ze dat ding omhebben, maar dat het buiten zo spannend is dat ze er niet zo mee bezig zijn...
Binnen 'voelt' ze het gewoon heel de tijd zitten, en zakt ze misschien door haar voorpootjes om er 'vanonder' te kruipen...
Volgens mij is het niet zo'n probleem hoor... Ze moet het verder toch binnen niet omhebben?
Chanou
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 10 jul 2003 18:45
Locatie: zuidholland

Bericht door Chanou »

Quinty ging ook zo raar lopen, net of ie aan het sluipen was. Maar dat was maar ff, misschien moest ie er gewoon even aan wennen. Nu gaat het hartstikke goed.
Gebruikersavatar
Sophie_nikita
Huiskat
Huiskat
Berichten: 47
Lid geworden op: 19 dec 2003 17:48
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Bericht door Sophie_nikita »

Hoi allemaal,
ik zag Zahra op de foto met het tuigje om (staat leuk!) En wil jullie even waarschuwen, ik had ook zo'n tuigje (in het roze) en toen ik het omdeed (gelukkig binnen) ging het bandje wat de twee bandjes om de nek en de buik zit kapot. Zo toch wel lullig zijn, als je ineens met een leeg tuigje staat, met dat soort tuigjes dus altijd heel goed opletten en van tevoren goed controleren. Ik heb nu een heel klein hondentuigje, wat je kan verstellen (net zoiets als aan de band van je tas zit) En als ik dat op de kleinste stand zet, kan onze gewone maat kater er goed in. Ook opletten bij het achteruit lopen, dan sta je ook heel zonder kat.... Ik hoop dat jullie er wat aan hebben en erop letten...
Groetjes
Heel veel groetjes, van Sophie.
I love Nikita!
Gesloten