nieuwe kat ontsnapt

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
kiekjje
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 dec 2013 01:42

nieuwe kat ontsnapt

Bericht door kiekjje »

Goede morgen,

Gister heb ik een kat uit het asiel gehaald hij was heel schuw en heeft de hele middag op de stoel gezeten, toen ik naar bed ging kreeg ik een lading vol kopjes heel lief.

Nu is het zo dat we het kattenluik dicht hadden hem af geplakt met karton en er nog iets voor hadden gezet maat hij is er alsnog doorheen gebroken, is er een kans dat die nog terug komt? Ik heb nu een tentamen en maak me vreselijk zorgen. Mijn vader gaat zo het asiel bellen en het asiel hier in de buurt .

Groetjes

Kiki
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: nieuwe kat ontsnapt

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!

rondlopen en kijken of je hem vindt is een mogelijkheid.
neem aan dat hij is gechipt.
contact met het asiel is handig want het kan zijn dat hij probeert naar zijn oude omgeving terug te gaan..
onmiddellijk melden bij amivedi en andere organisaties bij jullie in de buurt, dierenartsen bijvoobeeld.
het asiel zal ook wel adviezen hebben..
hang pamfletten op met foto en vermist.
regelmatig rondlopen en overal kijken en vragen want het kan zijn dat hij dicht bij huis blijft omdat hij de omgeving niet kent.

hoop voor je dat hij snel terug is..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
kiekjje
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 24 dec 2013 01:42

Re: nieuwe kat ontsnapt

Bericht door kiekjje »

Dankjewel!! Ik ben vanmorgen inderdaad een rondje wezen lopen. Amvidi en briefjes doe ik vanmiddag hoop dat het asiel een duidelijke foto voor me heeft.
Plaats reactie