In de slaapkamer?

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Sabb
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jan 2014 14:56

Re: In de slaapkamer?

Bericht door Sabb »

Mijn kitten laat ik toe in de slaapkamer als wij gaan slapen of als ze alleen is..
Wel zorg ik er voor dat de dekens dan dicht zijn geklapt... (A het bed is opgemaakt).
Mijn kleine gaat eigenlijk nooit zelf onder de dekens liggen.. Alleen maar er op...
Rennie90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 54
Lid geworden op: 11 sep 2013 14:15

Re: In de slaapkamer?

Bericht door Rennie90 »

heerlijk, tegenwoordig lig ik zelfs lepeltje lepeltje met Stitch die zich op z'n zij tegen me aan onder de dekens wurmt xD
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: In de slaapkamer?

Bericht door Anne87 »

Vanochtend had I. de slaapkamerdeur open gelaten toen zij eruit ging, en ik me nog even om kon draaien. Dat resulteerde dus in Milo die bij mij onder het dekbed kroop en daar lekker lag te spinnen tegen me aan, en Noodle die zich op I.'s helft van het bed schaamteloos uitrekte, uitgebreid gaapte en daarna lekker verder sliep. Zo lief!
Katelijne
Poema
Poema
Berichten: 322
Lid geworden op: 28 jul 2011 09:27

Re: In de slaapkamer?

Bericht door Katelijne »

Bij ons is alles altijd open, behalve de badkamer, garage en inkomhal. Dus ze kunnen ook op de slaapkamer wanneer ze maar willen.
Ik lig altijd minstens met één, meestal met twee van de drie in bed. Vind dat zaaaaalig! We knuffelen eerst nog wat en dan liggen ze heerlijk te spinnen naast me en ik word daar rustig van.
Osiris gaat dan tegen mijn buik, rug of op mijn benen liggen; Obélix wurmt zijn kopje op mijn hoofdkussen, dus ik heb dan een oor in mijn oog, snorharen in mijn neus en pootjes in mijn hals. En maar trappelen: AAUW!

's Ochtends kan het wel lastig zijn: wanneer Astérix vindt dat hij niet meer genoeg korrels heeft (worden nochtans elke avond bijgevuld), loopt meneer over mijn hoofd en maakt hij iedereen wakker!
Astérix en Obélix (2012) en Juul (01/06/2014)
R.I.P. Azraël*: 20/07/1994 - 24/03/2013 en Osiris*: 01/08/2000 - 09/04/2018
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: In de slaapkamer?

Bericht door Cyamytha »

Savonds mag Karel altijd even op bed komen knuffelen en als we gaan slapen moet hij weg. En sochtends als mn vriend uit bed gaat mag hij ook op bed. En dat weet hij want als de wekker gaat begint hij al te spinnen en te miauwen :)
Meestal komt hij lekker tegen me aan liggen en soms is hij te wakker en moet er gespeeld worden. Heerlijke manier van wakker worden voor mij, want ik moet er een half uur later uit.

Overdag ook gewoon de deur open, hij kan dan op bed en lekker in de vensterbank naar buiten kijken.
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Gebruikersavatar
Simodi
Huiskat
Huiskat
Berichten: 50
Lid geworden op: 20 jan 2014 18:23

Re: In de slaapkamer?

Bericht door Simodi »

Onze poes mag (uiteindelijk ;-) ) ook op onze slaapkamer en op bed liggen.

In het weekend komt ze altijd uitgebreid nog een uurtje liggen pitten op bed. Is toch wel heel knus, zo'n warm knorrend lijfje naast je ....

Een keer was ik haar kwijt in huis .... Bleek ze gewoon in bed, onder het dekbed te liggen! :-)
Dat mag dus in principe niet.
* Simba aka Simmie! *
Plaats reactie