Gezinsuitbreiding

De ene kat blaast en gromt (opeens) naar de ander. Soms van het ene op het andere moment om een (schijnbaar) onverklaarbare reden en soms als er een nieuwe kat/kitten wordt geintroduceerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Gezinsuitbreiding

Bericht door Pamvd »

Allereerst: iedereen de beste wensen, en veel liefde voor elkaar en alle dieren.

Volgende week (10 januari) wordt onze familie van 11 katten en 1 hond uitgebreid met 1 puppie.
Helemaal leuk natuurlijk.
Onze 13,5 jaar oude Labrador Coby wordt werkelijk veréérd door alle 11 katten, en omgekeerd.
Prachtig om te zien, en natuurlijk hoop ik dat dit met de nieuwe pup ook zo zal zijn.
Wij gaan er ontspannen en goed voorbereid in, maar toch vindt ik het best spannend hoor.

Coby is dol op kleine hondjes want toen Coby als 8 jarige gepensioneerde blinden- geleiden hond bij ons kwam wonen hadden wij al 7 katjes, én ons oude malthezertje Jessie.
De pup, (hij gaat JOEP heten) is ook een kleintje; 80 % Malthezer, het moedertje is een Malthezer/Boomertje, de vader 100% Malthezer.

Zelf heb ik een weekje vakantie, en mijn man is altijd thuis, we nemen de tijd.

Mocht iemand nog tips hebben; altijd welkom, en ik hou jullie op de hoogte.
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door jennli »

He Pam, leuk weer eens van je te lezen! Heb geen ervaring met de introductie van een pup bij een groep katten, maar blijf dit topic wel volgen. Vul je je album weer eens aan?
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Pamvd »

jennli schreef:He Pam, leuk weer eens van je te lezen! Heb geen ervaring met de introductie van een pup bij een groep katten, maar blijf dit topic wel volgen. Vul je je album weer eens aan?
Dankjewel, ik ga ook mijn album weer eens aanvullen, schaam me... Heb wel alles op FB staan tegenwoordig (Pam vD )
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Pamvd »

Joep kwam, zag en overwon alle harten
Direct een geweldige klik met Coby, én alle katten.
Hoe mooi is dit?
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door pinguin »

dat is altijd fijn dat het zo makkelijk ging zeker met z`n grote groep dieren
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Pamvd »

Ja echt super, nog mooier dan wij hadden durven dromen.
Het is een slim pupje, maar hij heeft wél respect voor de katten en oudere hond
Afbeelding
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door pinguin »

wat een schatje
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Pamvd »

Ja het is echt een superlief en sociaal hondje. Hij komt uit een warm nest, hele lieve mensen en kinderen, alle lof voor hoe zij de moeder en pups met liefde verzorgd hebben deze 8 weken.
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Gebruikersavatar
Cyamytha
Poema
Poema
Berichten: 298
Lid geworden op: 29 dec 2013 13:51
Locatie: Deventer

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Cyamytha »

Wat een dotje! En ik vind het heel leuk om te lezen dat het zo goed gaat met jullie andere hond en katten! :)
Dat is toch altijd maar even afwachten
Ankie, personeel van Beer en vrouwtje van Astor de hond!

Album Karel en Beer


*Karel* (28-7-'13..5-6-'18)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door eveline1982 »

He gadsie, wat is hij schattig!!! Wat een heerlijk bolletje zeg :) fijn ook dat het meteen klikte met de andere dieren.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door nellebel »

wat een heerlijk snoetje.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Pamvd
Lynx
Lynx
Berichten: 175
Lid geworden op: 25 dec 2008 16:57

Re: Gezinsuitbreiding

Bericht door Pamvd »

Ja hij is echt super schattig, Renee onze zwart-witte kater van bijna 9 kilo heeft zich al opgeworpen als 'peetvader', té schattig gewoon.
Onze familie: 11 cats; Micky- Simoontje-Puck-Minoes-Noortje- Gorden- Renee- Morris- Daantje-Jip- en Suus, and 1 doggie: Joep
Plaats reactie