Siberische kitten gewassen

Kammen, kattennagels knippen, vlooienmiddel, wormenkuur toedienen bij een kat, etc.
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door mrkitty »

Hahaha Ooh gelukkig er zijn meer van die zotten ;) haha wel sneu hoor die hamster, wel hele toepasselijke naam! Ik vond t eigenlijk niet passen bij zo'n luxe raskat, daar hoort een luxe naam bij. Maar nu vind ik het wel leuk, mr kitty voor een meisje. Hoe vaak ik dat moet uitleggen haha!
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door Anne87 »

Ach joh, een van onze katers (beide noorse boskatten) heet Noodle. Dat is nou ook niet echt formeel en chic. ;-)
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door mrkitty »

Wat ik me afvraag he, we willen wel graag nog een vriendje voor haar. De cattery waar ze vandaan komt heeft nog een katertje van 1 maand jonger. 700 euro nog een keer is te veel voor ons. Denken jullie dat ik kan vragen of het voor de helft kan? Ik wil ze niet op de tenen trappen
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door mrkitty »

Afbeelding
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Cerna

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door Cerna »

Dat kun je wel vragen, maar daar zullen ze niet intrappen :smile: 700 Euro is inderdaad veel geld, maar een fokker houdt daar echt niet zo heel veel aan over.
Wij hebben recent 2 Brits Korthaarkittens uit eenzelfde nest en wij kregen - omdat we er twee namen -50 euro korting. Dat zal dus wel ongeveer het maximum zijn. Maar je kunt het altijd proberen.

Tis trouwens een hele mooie dame; wel veel onderhoud, lijkt me (iedere dag borstelen?).
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6829
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door Dinky »

Je kan wel aangeven dat jullie er graag een maatje bij willen en jullie door allergie eigenlijk gebonden zijn aan ras maar de aanschafprijs niet nogmaals volledig op kunnen hoesten. Wie weet wat er dan te regelen is maar zoals Annet al aangeeft houden fokkers er maar weinig geld aan over ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door mrkitty »

Ja ik weet dat als je er 2 nam dat er dan wat te regelen was. Ach ik heb gewoon even navraag gedaan ter info, zou wel leuk zijn natuurlijk ;)

Het is inderdaad veel onderhoud haha! Borstel haar iedere dag inderdaad. Ze gebruikt de krabpaal die we voor haar hebben gekocht niet :/ heb nu zo'n kartonnen krabplank daar gaat ze wel op los.
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5468
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door nellebel »

misschien kun je ook in termijnen betalen maar voor de kittens wel zo leuk om nu al samen te zijn. moet voor de fokker ook leuk zijn. mr kitty is cute
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
mrkitty
Huiskat
Huiskat
Berichten: 37
Lid geworden op: 30 okt 2013 17:47
Locatie: zwaag
Contacteer:

Re: Siberische kitten gewassen

Bericht door mrkitty »

Ben mijn vriend al lekker aan het maken haha! Gezegd dat ze kopjes ging geven en toen hij nee zei dat ze heel zielig keek haha! Een mooie foto gemaakt en via de app naar m gestuurd hehe *evil*
pootje en neusje van ons mooie meisje, mr. Kitty! 16-07-2013

fotoalbum van Mr. Kitty!
Plaats reactie