Snoopy; Wel of niet steriliseren?

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Renatevanderveer

Re: Snoopy; Wel of niet steriliseren?

Bericht door Renatevanderveer »

Ze waarderen onze hulp ook wel degelijk.
We zijn tot een compromis gekomen; Ginger nog 1 nestje laten krijgen.
Twee van de ukjes houd de familie dan zelf.
Na dat nestje mag Ginger onder het mes.

Het was niet wat ik graag wilde, maar ik ben een stap verder.
Misschien dat ik ze nu nog kan ompraten.
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6820
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Snoopy; Wel of niet steriliseren?

Bericht door Dinky »

Het is in elk geval weer iets Renate :-)
Ook al is het balen dat ze eerst nog een nestje moet krijgen :-( Het zal dan dus in elk geval haar laatste nestje zijn ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Snoopy; Wel of niet steriliseren?

Bericht door eveline1982 »

in ieder geval fijn dat het volgende nest haar laatste is. Willen ze ook nog wat met mevr schildpad gaan doen? Of laten ze haar zo omdat ze in feite een zwerfster is? Ik weet uit ervaring hoe moeilijk het is om iemand te overtuigen dat kittens wel leuk zijn, maar ook dat er al veeeeeeeeels te veel zijn! Kijk hoelang ik bij het kattenvrouwtje bezig ben geweest! Maar ook dat is gelukt. Goed heb er ondertussen nog wel 2 in de opvang gehad, en er komen er nog 2. Maar het lijkt erop dat die 2 nestjes nog van de, inmiddels, gecastreerde kater zijn gekomen. Toen ik er een paar weken terug was, liepen er geen zwangere poezen rond! Nu hopen dat ze slim bezig blijft, en geen ramen meer open zet op plekken waar katers makkelijk naar binnen kunnen komen.....Kan je alleen aanraden om het toch regelmatig in de lucht te gooien, ook bij jouw schoonvader zal uiteindelijk het kwartje vallen ;)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Renatevanderveer

Re: Snoopy; Wel of niet steriliseren?

Bericht door Renatevanderveer »

Mevr. Schildpad is al een tijdje niet gespot. Zij is inderdaad een zwerfster, ik denk dat zij moeilijk te bereiken is.
Dat was mijn plan ook, om het zo vaak mogelijk in de groep te gooien.
Het is in elk geval weer een stap in de goede richting.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Snoopy; Wel of niet steriliseren?

Bericht door Anne87 »

Renate, fantastisch dat je weer een stapje verder bent gekomen! Goed hoe jij je zo inzet voor de katten daar, ze hebben echt wat aan jou en Alex! Inzet en liefde, en met het volgende nestje komt het wel goed. :)
Plaats reactie