onee zal toch niet waar zijn eej niesziekte??

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
paasnini

Re: onee zal toch niet waar zijn eej niesziekte??

Bericht door paasnini »

Ik krijg heel erg de kriebels als ik je verhaal lees, ze wilden haar zelf houden maar had geen entingen?? Ze was 22 weken, heeft niesziekte. En jouw forumnaam doet mij vermoeden dat je een "Maine coon" hebt gekocht. Wellicht van mp voor redelijk wat geld?
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: onee zal toch niet waar zijn eej niesziekte??

Bericht door eveline1982 »

Het is toevallig toch geen main coon bij een vrouw uit Castricum vandaan?
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: onee zal toch niet waar zijn eej niesziekte??

Bericht door castratenkoor »

MainCoon schreef:zo als jullie weten hebben wij een kitten van vandeweek.
nu niest ze heel vaak,ze zal toch geen niesziekte hebben eej :eeh: :shock:
heb natuurlijk ook onze sjors,morgen moeten we weer met de hond terug voor wond controle
lopen we ook al ruim 2 weken bijna iedere dag mee naar de da :???: dus nemen we de katten ook maar tegelijk mee. of moeten we vandaag al gaan? kan het nog een dag wachten?
anders blijven we heen en weer rijden en kost nu al genoeg met de zware operatie van de hond en nu de katten weer mee op controle :-(
maar ja als ze allemaal weer opgeknapt zijn en weer zo gezond als een visje ben ik er helemaal tevreden over :smile: dan heb ik zoiets van het is het allemaal wel waard geweest.
zouden ze daarom de kitten weg gedaan hebben bedenk ik me nu want ze is nu 25 weken.
en wilden haar eerst zelf houden maar......... :???: :-(
Dat zelf willen houden kan een leugen zijn. Kittens die langer bij de "fokker" zitten zijn vaak te ziek geweest om te verkopen. En dat kan ook meteen de reden zijn waarom er niet geënt is, te ziek geweest in die periode.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: onee zal toch niet waar zijn eej niesziekte??

Bericht door Anne87 »

Ja.. Zo staat het nestzusje van onze Noodle nu ook op marktplaats. Inmiddels meer dan een jaar oud, toentertijd te ziek om wat mee te kunnen doen, en nu 'wegens inkrimping van de cattery' wordt ze verkocht. Inkrimping ja. Met drie nestjes en een nieuw open vrouwtje lijkt me niet dat je aan inkrimping doet, maar dat zal wel weer aan mij liggen.
Plaats reactie