Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
AnneLore
Poema
Poema
Berichten: 214
Lid geworden op: 18 dec 2012 13:50

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door AnneLore »

lieve anne,
wat een ontzettend moeilijke beslissing en wat een verdriet. zo dapper hoe jullie steeds het allerbeste voor flo voor ogen hadden. ik zit hier met tranen in mijn ogen.
heel veel sterkte, neem je tijd. ik hoop dat jullie een heel mooi lijstje vinden voor jullie lieverd.

knuffels vanaf hier.
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)
Gebruikersavatar
flower1980
Panter
Panter
Berichten: 565
Lid geworden op: 06 aug 2011 20:38
Locatie: Gemeente Zaanstad

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door flower1980 »

Heel veel sterkte met de verwerking van het verlies van Flo. Dikke knuffel vanaf hier.....
Groetjes van Roos.

Pootje van Kate. Volg mij in mijn album.
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door kansarmedieren »

Wat is het elke keer toch moeilijk maar als ik het zo lees was dit een hele goede beslissing het houd een keer op. Maar dat maakt het niet gemakkelijker je hebt er alles aan gedaan maar soms mag het niet zo zijn. Heel veel sterkte.
JenniiCelest

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door JenniiCelest »

Heel veel sterkte met het verlies.
Een erg dappere en moeilijke beslissing.
Virtuele knuffel vanaf hier!
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Waar verschrikkelijk dit!
Vind erg voor jullie
heel veel sterkte en knuffels voor jullie!!!!
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Anne87 »

Twaalf uur geleden leefde Flo nog. Toen zat ze in mijn nek bij de dierenarts. Twaalf uur daarvoor lag ze nog op mijn bed en lag ik ernaast. Onwerkelijke gedachte.
Hanna Abdullah
Lynx
Lynx
Berichten: 116
Lid geworden op: 05 sep 2010 22:58

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Hanna Abdullah »

Lieve Anne,

Met tranen in mijn ogen heb ik je hele verhaal gelezen. Wat hebben jullie je best gedaan voor Flo. Het heeft niet zo mogen zijn. Na alles wat je voor haar gedaan hebt, is het een goede en barmhartige besissing geweest.
Neem de tijd om te rouwen. Haar foto zal een mooi plekje bij jullie krijgen.
Ook vanuit Jordanie heel veel sterkte gewenst.

Hanna
alyda
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 mei 2013 18:49

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door alyda »

Ik zit hier ook met tranen.
Arme lieve flo.
Wat een strijd heeft ze moeten leveren, maar nu heeft ze rust.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ik begrijp het helemaal dat je het nog niet kunt een memorium te maken.
Het is nog te vers.
Ik kan het zelfs nog niet over mijn lieve artos.
Hij is 1 mei overleden.
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Anne87 »

35 uur al en weer geen welterustenknuffel van mijn kleine Flo-Po. Het voelt zo intens hard.
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Robijn »

Als je je kattenmaatje verliest, is het alsof de wereld stilstaat.... Alles gaat langs je heen, en je voelt je leeg en depressief.. Soms gebeuren er dingen in je leven die verschrikkelijk zijn, maar waar je niets aan kunt doen... Het leven is echt niet eerlijk soms..
Ik hoop dat je een beetje met je verdriet om kunt gaan, en het een plaatsje kunt geven de komende maanden.... Veel sterkte met de verwerking, Anne; de eerste maanden zijn het ergst... Ik hoop ook dat je binnenkort een lief vriendje of vriendinnetje voor Noodle zult vinden en weer net zo veel liefde aan deze kat kunt geven als dat je aan Flo hebt gegeven.
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Anne87
Jaguar
Jaguar
Berichten: 631
Lid geworden op: 13 mar 2013 00:33

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Anne87 »

Ik moet dit even kwijt hoor, dus vandaar. En ik wil Flo's memoriam topic er niet mee vervuilen, dus daarom haal ik deze weer naar boven.

Er lag gisteren een condoleance kaart van onze oude dierenarts in de brievenbus. Waarin de dierenarts nog even fijntjes vermeldde dat Flo op het moment van opereren echt géén alvleesklierontsteking had én dat ze nog steeds niet wist wat Flo dan precies had.
Wel typisch dat haar waarden zodanig hoog waren voor pancreatitis, een week na die operatie, dat de nieuwe dierenartsen konden zeggen dat ze hier al langer aan leed. Wel typisch dat ze dan ook voor die operatie (achteraf gezien) alle symptomen van pancreatitis had.
En wat ik helemaal erg vind, is dat je dat op een condoleance kaart schrijft. Daar zitten I. en ik dus echt niet op te wachten en het maakt het weer allemaal vers en ons heel boos.

Er lag overigens ook een kaart van onze huidige dierenarts. Dat ze het zo erg vonden dat Flo was overleden aan pancreatitis, dat we echt de beste beslissing hebben genomen voor haar en dat ze ons veel geluk met Noodle en Milo toewensen. Dat waardeer ik!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5465
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door nellebel »

hoe herkenbaar. mijn oude DA reageerde ook schijn heilig. wilde zijn daden goedpraten. ik heb hem toen een boze brief gestuurd waarna hij meteen belde. hij wilde een persoonlijk gesprek om zijn excuses aan te bieden. gezegd dat dit nu veel te vreog was, dat ik nog veel te boos was. (was binnen een week). hij zou na een maand terugbellen. inmiddels bijna 3 jaar geleden. nooit meer iets gehoord. en dat ik in de brief schreef dat ik in kosten wilde wgecompenseerd worden (heeft een €1000,- gekost in 3 weken tijd, waarvan minstens €750,- onnodig of veroorzaakt door hem, ook volgens de internist). geld heb ik nooit gezien. ik rijd zelden langs zijn praktijk en moet het wel, dan steek ik nog altijd mijn middelvinger op.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6821
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Dinky »

Bah, wat naar om zoiets op een condoleancekaart te zetten inderdaad :S
Je zou bijna met de condoleancekaart van de nieuwe DA naar de oude DA stappen om te laten zien dat die wel een diagnose wist te stellen wat overeenkwam met symptomen........
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
paasnini

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door paasnini »

Anne87 schreef:Ik moet dit even kwijt hoor, dus vandaar. En ik wil Flo's memoriam topic er niet mee vervuilen, dus daarom haal ik deze weer naar boven.

Er lag gisteren een condoleance kaart van onze oude dierenarts in de brievenbus. Waarin de dierenarts nog even fijntjes vermeldde dat Flo op het moment van opereren echt géén alvleesklierontsteking had én dat ze nog steeds niet wist wat Flo dan precies had.
Wel typisch dat haar waarden zodanig hoog waren voor pancreatitis, een week na die operatie, dat de nieuwe dierenartsen konden zeggen dat ze hier al langer aan leed. Wel typisch dat ze dan ook voor die operatie (achteraf gezien) alle symptomen van pancreatitis had.
En wat ik helemaal erg vind, is dat je dat op een condoleance kaart schrijft. Daar zitten I. en ik dus echt niet op te wachten en het maakt het weer allemaal vers en ons heel boos.

Er lag overigens ook een kaart van onze huidige dierenarts. Dat ze het zo erg vonden dat Flo was overleden aan pancreatitis, dat we echt de beste beslissing hebben genomen voor haar en dat ze ons veel geluk met Noodle en Milo toewensen. Dat waardeer ik!
O wat vreselijk ik heb de tranen in mijn ogen staan, jouw verhaal is exact mijn verhaal. Het oevrlijden van Bamboe is inmiddels 3,5 jaar geleden maar mijn hart huilt nog steeds.
Silvana en Sam
Kitten
Berichten: 8
Lid geworden op: 01 mar 2014 20:38

Re: Flo is erg ziek. Advies gevraagd

Bericht door Silvana en Sam »

Jeetje! Schrik hiervan, ik zit nu al weken met onze zieke Sam. We moeten nu 2weken wachten op uitslagen, en blijf me rot zoeken naar alles wat ons in de tussentijd zou kunnen helpen. Lees jou verhaal en krijg kippenvel, ik wens je heel veel sterkte en kracht voor julli Flo!
Plaats reactie