Merken nierdieet

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
AnnikaGN
Huiskat
Huiskat
Berichten: 13
Lid geworden op: 01 sep 2012 15:58

Merken nierdieet

Bericht door AnnikaGN »

Hoi, hierbij wil ik ervaringen en vragen met jullie delen.
Mijn poes met nierfalen (alleen nierdieet) is heel kieskeurig met eten (brokjes/nat). Soms eet ze een soort heel graag, om de volgende dag alleen maar daar aan ruiken en dan weglopen… terwijl ik merk dat ze honger heeft, want dan wil ze bijvoorbeeld van mijn bord eten. Hierdoor heb ik verschillende soorten en merken geprobeerd.
Tevens heb ik gemerkt dat zij de brokjes zo vers mogelijk wil hebben en hierdoor wil ik alleen te kleinste zakjes eten kopen.
Tot nu toe hebben wij bijna alles van onderstaande site geprobeerd:
http://gezondheid.noorseboskatten.net/b ... #Nierfalen (mag ik de linkje zo doorgeven? Zo niet zoeken op "dieetvoeder noorseboskatten")
Behalve Consult NH, Vet-Concept low protein en Virbac vet.complex senior renal hebben wij ze allemaal gehad – o.a. omdat ik ze niet als kleine zakjes kan vinden -> heeft iemand minder dan 1 kg ergens gevonden? Zo ja, waar???

Op dit moment vindt ze Sanimed Renal (nat eten) erg lekker.

Bij Medpets hebben ze nog een paar merken die niet genoemd zijn op noorseboskatten.

Als extra afwisseling heb ik ook Bandit nierdieet en Darf eko in de vriezer, dit zijn kompleet vers voer (KVV).

Ik hoop dat ik iemand in zijn/haar zoektocht naar nierdieet heb kunnen helpen! En misschien dat iemand weet waar ik kleine zakjes van nierbrokjes kan vinden??
Groet,
Annika
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Merken nierdieet

Bericht door Adriana »

;-) dank je wel voor je info en ja, er zijn veel soorten en merken en smaken.
we hebben ze in het topic nierfaalkatten vrijwel allemaal op een rijtje staan met info over de leveranciers.
http://www.dekattensite.nl/phpBB2/viewt ... 80&start=0
en je vindt in dat topic ook allerlei soorten medicatie voor nierfalers en de waardes bloedonderzoek van een aantal katzels, die in topic Pluis wonen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie