Poes plast in mandje van andere poes

Wanneer je kat het naast de bak doet, op meubilair of op andere plekken, kun je in dit forum je vraag kwijt. Ook voor katten die sproeien.
Leor
Lynx
Lynx
Berichten: 101
Lid geworden op: 29 aug 2011 15:57

Re: Poes plast in mandje van andere poes

Bericht door Leor »

Niks veranderd, en komt niet stressig over
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Poes plast in mandje van andere poes

Bericht door eveline1982 »

Dit klinkt ook niet erg in mijn oren als een blaasontsteking. Dan had de kat (als hij het al zo lang doet) ondertussen veel meer tekenen moeten vertonen. Als hij niet te veel water drinkt, de urine niet overmatig stinkt en hij voor de rest nergens anders plast dan is hij gewoon aan het domineren. Zo heb ik een kitten in de opvang gehad en die doet dit in het bed van haar eigenaresse. Ze heeft ik weet niet wat voor testen laten doen en poes is kerngezond. Die poes wacht tot de lucht van haar vrouwtje te veel in het bed hangt en zorgt er dan voor dat haar luchtje erin komt ;) . Kunnen de 2 katten verder wel met elkaar overweg? Mijn kater Beer domineert 1 van mijn poezen ook, hij gaat boven haar staan en dan lijkt het net of hij haar onder sproeit, gelukkig is het tot nu bij schijngevallen gebleven. De kat die plast is dat een kater of poes? En is het dier gecastreerd? Als dat niet het geval is, zou dat een uitkomst kunnen bieden zodat de hormonen niet meer zo de overhand hebben.
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Leor
Lynx
Lynx
Berichten: 101
Lid geworden op: 29 aug 2011 15:57

Re: Poes plast in mandje van andere poes

Bericht door Leor »

De dames kunnen het uitstekend met elkaar vinden. Zijn beide geholpen.
Je merkt wel dat de zwarte het baasje is, maar daar lijkt de gevlekte dame geen last van te hebben.
We gaan misschien eens twee dezelfde mandjes kopen
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Poes plast in mandje van andere poes

Bericht door Robijn »

Dat zou wel eens een hele simpele oplossing kunnen zijn voor dit probleem!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Leor
Lynx
Lynx
Berichten: 101
Lid geworden op: 29 aug 2011 15:57

Re: Poes plast in mandje van andere poes

Bericht door Leor »

Denk ik ook. Hebben ze beide een mandje en beide dezelfde
Plaats reactie