Ik was dus niet achterlijk

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Renatevanderveer

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Renatevanderveer »

Het lijkt me beter om elkaar in elkaars waarde te laten, ongeacht de reacties.
Ik durf er namelijk een briefje op te leggen dat dit van niemand de bedoeling is geweest..
We zijn hier het welzijn van elkaars dieren, toch? Zou het dan niet beter zijn elkaar wat meer te accepteren?
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6822
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Dinky »

Tja ik kan me ook wel eens ergeren aan de stelligheid van sommige berichten alsof er maar 1 waarheid en methode is.
Toen ik hier net kwam kijken kwam Adriana mij erg stellig over in mijn toenmalige topic en heb ik gelijk een pb gestuurd waar dat op was gebaseerd en kreeg toen een keurig antwoord dat het door jarenlange ervaring met verschillende katten en ziekten kwam.
Daarbij vertelde ze mij ook dat ze zo mogelijk naar de bron verwijst zodat mensen een eigen oordeel kunnen vormen ;-) toch is het vaak zo dat je wel met hele goede argumenten moet komen als je een afwijkende mening hebt en dat is wel eens jammer.

Toch gebeurd het ook regelmatig dat er niets wordt gedaan met goedbedoelde adviezen terwijl er dan wel tijd is gestoken in het probleem. Dit is voor de mee denkers natuurlijk ook zeer frustrerend.

Zou dan ook graag zien dat mensen niet zomaar stoppen op dit forum maar als een bericht niet aanstaat dat bericht gewoon negeren ipv zichzelf op te gaan zitten vreten van frustratie.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Juist dinky
Helemaal mee eens
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door eveline1982 »

Ik vind het wel jammer dat Adriana nu zo de gebeten hond is....Niemand weet hier (incl ik) hoeveel tijd ze in pb'tjes heeft gestoken met TS. De 1 schrijft zo de anders schrijft weer anders, ik wil Adriana even een veer in de ..... steken! Ik heb altijd veel aan je advies gehad en aan je lieve woorden, en hoop niet dat dit de reden word dat je niet meer actief zal zijn hier! Een dikke knuffel vanuit de dierentuin!
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gizmobritsekorthaar
Tijger
Tijger
Berichten: 1235
Lid geworden op: 06 aug 2012 11:57
Locatie: Arnhem

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Gizmobritsekorthaar »

Ik ook heb aan iedereen wat gehad
groetjes en knuffels van Cindy
En mijn 2 kattenkindjes Gizmo en Caya
Fotos van Gizmo en Caya
Gebruikersavatar
eveline1982
Tijger
Tijger
Berichten: 2043
Lid geworden op: 16 okt 2012 19:50
Locatie: Alkmaar

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door eveline1982 »

Precies laten we als "vaste forum bewoners" ;) nou mekaar niet zo afbekken. Allemaal weer lekker relaxt en ons weer focussen op onze gedeelde passie nl katten :)
The Lovers of my life, Banjer, Beer, Minoes (katjes) Diego, Jimmie (hondjes) Django, Rodney, Co en Moos (ratjes)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6822
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Dinky »

Ik wil Adriana absoluut niet 'bijten' in deze omdat ik van ts via pb heb vernomen dat Adriana zich in deze juist enorm heeft ingezet voor ts, waaronder aanbod om mee te gaan naar de da! Adriana komt juist vaak met goede adviezen vanuit eigen ervaring en bronnen en ik waardeer die input juist heel erg ;-)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Robijn »

Tja, vrouwen onder elkaar... :roll:

Vroeger werkte ik in een gemengd team, nu alleen met vrouwen. Moet zeggen dat ik liever met mannen en vrouwen werk, dan alleen met vrouwen. Vrouwen kunnen erg fel naar elkaar zijn. Zie die felheid hier soms ook terug op het forum. Soms kan ik er om lachen :esick: , soms kan ik er om huilen :cry: . Tja, dat krijg je als je goedgebekte, intelligente vrouwen bij elkaar zet; die willen allemaal vaak graag het laatste woord hebben; ja toch? :lol:
eveline1982 schreef:Precies laten we als "vaste forum bewoners" ;) nou mekaar niet zo afbekken. Allemaal weer lekker relaxt en ons weer focussen op onze gedeelde passie nl katten :)
Heeeele goede afsluiter, Eveline! :eclap:
Tijd voor de vredespijp! ;-)
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door BillyJean »

het valt me nog mee met zoveel oestrogeen :-)
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Chiquita98 »

Ik kies er ook voor om op veel topics niet meer te reageren. Ik vind de persoonlijke aanval op iemand wel heel erg min. En als je er dan op aangesproken word dan maar de aanval openen op diegene? Jemig word mijn Brunootje ineens erbij gehaald. Wat is dat????
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Cerna

Re: Ik was dus niet achterlijk

Bericht door Cerna »

Chiquita98 schreef:Ik kies er ook voor om op veel topics niet meer te reageren. Ik vind de persoonlijke aanval op iemand wel heel erg min. En als je er dan op aangesproken word dan maar de aanval openen op diegene? Jemig word mijn Brunootje ineens erbij gehaald. Wat is dat????
Nou tis fraai, nou heb ik het opeens gedaan! Het is wel goed met jullie. Daaag!
Plaats reactie