Kat huilde heel hard

Voor vragen over katten die bang zijn van mensen, geluiden, andere dieren, etc.
Plaats reactie
NasimM
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 jan 2013 22:04

Kat huilde heel hard

Bericht door NasimM »

Hallo iedereen,

Ander half jaar geleden heb ik een hele lieve kat en poes gekregen. Het zijn zus en broer. Nu is 't zusje al een week niet thuisgekomen, waar ik heel bezorgd over ben.
Toen ik gisteravond buiten liep, kwam mijn katje charley zoals altijd gezellig mee maar onderweg stopte hij ineens en begon heel hard te huilen en miauwen, ik schrok hier heel erg van en heb 'm opgetild en naar huis gebracht. Ik vind het zo gek en vroeg mij af of jullie ook zoiets hebben meegemaakt en wat dit kan betekenen? Alvast heel erg bedankt!
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Kat huilde heel hard

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
katten kunnen geluiden horen die mensen niet kunnen horen en het kan zijn dat je andere kat is opgesloten of ergens zit/ligt waar ze niet wegkan.. en dat charley dat heeft gehoord of geroken. en het kan zijn dat ze is aangereden en inmiddels is meegenomen door dierenambulance oid en dat charley geroken heeft waar ze heeft gelegen..
k zou onmiddellijk naar die omgeving terug gaan en overal kijken en zoeken of je haar kunt vinden.. desnoods neem je charley weer mee om te zien hoe hij reageert..

wat heb je intussen gedaan om haar terug te vinden?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Kat huilde heel hard

Bericht door Chiquita98 »

Inderdaad ik had die andere kat niet opgepakt maar gekeken wat ie verder zou doen. Ik denk ook dat ie je andere katje heeft geroken
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
AnneLore
Poema
Poema
Berichten: 214
Lid geworden op: 18 dec 2012 13:50

Re: Kat huilde heel hard

Bericht door AnneLore »

hoe is het afgelopen? ik vond dit zo'n verdrietig beeld... ik hoop dat je dr weer hebt kunnen vinden!
Bas, Dakhaas en Oscar | Joost* | & de cavia's, het konijn en het hondenbeest :)
Gebruikersavatar
longy
Huiskat
Huiskat
Berichten: 34
Lid geworden op: 17 jan 2013 17:00

Re: Kat huilde heel hard

Bericht door longy »

Dit is ook de reden dat ik twijfel of ik de katten buiten moet laten rondlopen. Ik zou niet kunnen slapen als er een kat niet terug is gekomen, laat staan een hele week!

Succes!!!
Plaats reactie