ervaring denkacat?

Er bestaan veel soorten en merken voeding. Stel hier je vragen of vertel je ervaringen met een voedingsmerk.
Plaats reactie
loes90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 sep 2012 13:01

ervaring denkacat?

Bericht door loes90 »

Heeft er iemand ervaring met Denkacat kitten?

wij kregen hiervan een maandzak gratis van de dierenwinkel.
de kittens kregen eerst royal canin kitten en KVV omdat ze dit bij het asiel ook kregen.
sinds maandag krijgen ze nu denkacat en KVV. de kittens eten veel meer van de denkacat dan van de royal canin. ook hebben we het idee dat een van de kittens stinkt. de kattenbak zelf ruikt niet, drolletjes zijn ook goed vast, maar als kitten voorbij komt lopen is er zo'n stankwalm. terwijl de kitten zelf er schoon uit ziet.

hebben meer mensen deze ervaring met denkacat?
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: ervaring denkacat?

Bericht door castratenkoor »

Ik heb geen ervaring met dat merk. Vaak is het inderdaad zo dat ze van goedkoop voer meer nodig hebben. Dan is goedkoop eigenlijk duurkoop. Dat een van de katjes ervan stinkt vind ik een veeg teken. Vegrelijk de ingrediënten eens, dat zegt al heel wat, niet alles.
Je zou een andere variant van Royal Canin kunnen proberen.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Connie001
Huiskat
Huiskat
Berichten: 53
Lid geworden op: 07 nov 2012 11:56

Re: ervaring denkacat?

Bericht door Connie001 »

Ik had dit ook gekregen bij de dierenwinkel echter hij at daar zoveel van dat ik met mijn dierenarts overlegd heb en de zak in de vuilnisbak gegooid heb en gewoon weer RC gegeven.
loes90
Huiskat
Huiskat
Berichten: 41
Lid geworden op: 05 sep 2012 13:01

Re: ervaring denkacat?

Bericht door loes90 »

hier eten ze ook echt een keer zoveel als van de RC
planning was al om na deze zak over te gaan naar Freitag's Best Meal. we kijken het dit weekend nog even aan maar ik denk dat we dat nu maar iets eerder gaan overstappen.
Plaats reactie