Tip voor de poezels die op RC staan

Dagelijkse hoeveelheid, merken kattenvoer, versvoedingen, dieetvoer, etc.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Juffie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 jul 2012 22:10

Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Juffie »

Ik was weer aan het bestellen op zpls en ik zag net dat je met de code RC-10 10% korting krijgt op RC voer. scheelt toch weer wat euro's ;-) dus ik dacht ik deel het even met jullie.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Adriana »

dank je wel voor de tip..
iedereen die geabonneerd is op de Zooplus nieuwsbrief krijgt een melding hier van en van meer kortingsacties via een e-mailtje..
maar missch nog een hint: koop niet te veel ineens.. voer gaat achteruit als het lang wordt bewaard (altijd zo koel mogelijk) en dan zit je met een grote, dure zak met 10% korting..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
Juffie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 59
Lid geworden op: 23 jul 2012 22:10

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Juffie »

Ik koop altijd een 4 kilo zak en doe daar een maand mee met 2 kittens van een half jaar, dat het snel zal bederven heb ik van de dierenwinkel begrepen dus ik zal geen 10 kilo zakken bestellen. Ik kreeg dit mailtje niet van zpls, maar ben wel geabonneerd?
Gebruikersavatar
sven0503
Huiskat
Huiskat
Berichten: 81
Lid geworden op: 13 apr 2012 21:11
Locatie: Deventer

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door sven0503 »

ahh jammer, heb net vorige week al besteld....

Bestel ook sindskort voor een vriendin van me, scheelt ook voor haar weer een paar euro op een zak...en met beide bestellingen scheelt het weer verzendkosten :)
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Robijn »

Vanaf 19 euro zitten er geen verzendkosten bij; en wordt het dus gratis opgestuurd.
Tip: wacht tot 4 oktober; dierendag; dan zullen ze helemaal veel korting geven!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6862
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Dinky »

Nadeel van 4 oktober: het valt na 1 oktober, de dag dat de btw wordt verhoogd en ook dierenvoeding voor onze katten valt daaronder omdat dit onder het hoge BTW tarief valt.
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Robijn »

Ja dat weet ik Dinky, van 19% -> 21%.
Maar als je dan iets koopt dan betaal je toch maar 2% meer??? (bv. als je iets koopt van 50 euro, dan betaal je na 1 oktober hier toch maar 51 euro voor); of zie ik iets over het hoofd???????
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6862
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Dinky »

Tja met rekenvoorbeelden in de krant van supermarkten bleek dat ze al bezig waren met prijskaartjes waar ze de prijzen met meer dan 2% verhoogden.
Het is sowieso wat onduidelijk in hoeverre het wordt doorberekend aan de consument, dat is aan de ondernemers zelf.
(zo kopen wij dit weekend nog snel een nieuwe koelkast met vriezer. Is iets dat we al langer wilden maar dat we nu dus versneld aanschaffen)
Maar je hebt wel gelijk dat wanneer er een flinke korting tegenover staat dat het voordelig is om te wachten tot dierendag ;) Zelf ga ik met dierendag in elk geval even langs bij de dierenspeciaalzaak hier om wat nieuw natvoer te halen. Vorig jaar kwam ik per toeval op dierendag daar (had er toen niet bij stil gestaan) en kreeg ik een tas met allemaal leuke goodies mee :)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Gebruikersavatar
Robijn
Jaguar
Jaguar
Berichten: 729
Lid geworden op: 01 dec 2011 16:07
Locatie: Putte

Re: Tip voor de poezels die op RC staan

Bericht door Robijn »

Goeie tip!
Liefs van Mariska
Kopstootje van Tarzan :cathappy:

Bekijk de foto's van Brit Robijntje en vorige vriendjes Gaudi^, Sjaak* en Sem* hier
Plaats reactie