Miauwen overgeven sloom

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jazz
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2012 22:42

Miauwen overgeven sloom

Bericht door Jazz »

Lieve dierenvrienden,

Mijn kleine Jazz van net 5 jaar is zondag overleden aan nierfalen.
Achteraf zit ik me 24u per dag af te vragen of ik hier iets aan had kunnen doen...
Het enige wat ik nu kan doen is zo veel mogelijk mensen laten weten dat:
-wanneer je katje meer miauwt dan gewoonlijk, en vooral net na een hapje eten
-wanneer je katje miauwt na het plassen
-wanneer je kat wat dunner en kleiner uitziet als andere katten van haar leeftijd
-wanneer ze ineens wat slomer wordt en begint te braken
dat je zo snel mogelijk naar de dierenarts moet om bloed te laten prikken om te kijken of zij lijdt aan nierfalen...

Ik was te laat...ik dacht dat ze continu aandacht wou...en na 3 dagen braken at ze wel gekookte kip, om vervolgens de volgende dag weer alles eruit te gooien. Ze werd dag 5 erg sloom, en toen ben ik maar naar de dierenarts gegaan voor een bloedtest,vervolgens naar de Spoedkliniek geraced voor een echo en opname. Helaas te laat voor mijn kleine Jazz. Had ik maar geluisterd, want praten kon ze niet......
Gebruikersavatar
xdenise
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 01 jul 2012 10:43

Re: Miauwen overgeven sloom

Bericht door xdenise »

Wat erg!! Sterkte met t verlies van je Jazz..

En bedankt dat je je verhaal hebt gedeeld, heb nu voor het eerst zelf katjes en had waarschijk precies hetzelfde gehandeld, zal er nu in ieder geval op letten..

Liefs
Meow is like aloha - it can mean anything ~
madita27
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 24 aug 2012 14:29
Locatie: Veenendaal

Re: Miauwen overgeven sloom

Bericht door madita27 »

Heel veel sterkte !!!

Heb zelf 2 kittens en heb zeker wat aan dit verhaal weer waar ik op kan letten dank je wel voor het delen !

liefs
Plaats reactie