Hoopvol bericht voor FIV-patiëntjes - Felivir

Alles over infectieziektes als FIP, FIV, leucose, leukemie, kattenziekte en andere virusinfectieziektes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Cari
Tijger
Tijger
Berichten: 3007
Lid geworden op: 03 mei 2009 13:40
Locatie: Groesbeek

Hoopvol bericht voor FIV-patiëntjes - Felivir

Bericht door Cari »

"No sound more comforting than the purring of a cat"

De kattenbende in beeld
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Hoopvol bericht voor FIV-patiëntjes - Felivir

Bericht door nellebel »

wat een geweldig nieuws.
ik las helaas ook op hun site dat de gemeente op last van de buren 100.000,- eist van de stichting. wat een malloten, ze zijn bezig met de nieuwbouw en verhuizing, moet dit dan nog. ze doe nzulk goed werk.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Femmel
Poema
Poema
Berichten: 221
Lid geworden op: 16 jul 2003 16:54
Locatie: Noord-Brabant

Re: Hoopvol bericht voor FIV-patiëntjes - Felivir

Bericht door Femmel »

Het zou geweldig zijn als dit antivirale middel gaat werken! Mooi dat Dierenthuis hier zo serieus mee bezig is, het naadje van de kous te weten is gekomen en met hen in zee wil gaan!

Ik heb zelf ook een uitnodiging gehad voor Solo, maar heb besloten er niet aan mee te doen. Gewoon om het simpele feit dat ik hem geen 6 weken uit huis wil plaatsen. Hij hangt vreselijk aan mij en onze gewoonten.

Wachten tot 2015 zal voor hem geen optie meer zijn, dat haalt hij nooit. Maar voor alle FIVjes na hem zou het prachtig nieuws zijn als dit medicijn daadwerkelijk werkt! :eclap:
Groetjes,

Femke
Kopjes van Murphey, Case & Noortje

Voor altijd in mijn hart:
Spetter*, Piggel*, Mr. Boots*, Solo*, Mahra* & Tiki*.
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Hoopvol bericht voor FIV-patiëntjes - Felivir

Bericht door nellebel »

jammer dat het niet mag vanuit je eigen huis, maar kan me heel goed voorstellen dat je solo niet uit huis wilt plaatsen. moet zeggen dat ik dat ook het jammere vond van het hele verhaal. denk toch dat elke kat niet graag uit zijn bekende omgeveging wordt gehaald. jammer dat ze het onderzoek niet doen vanuit het dierenthuis zelf. zij kennen de katten ook veel beter en hebben veel sneller in de gaten of een kat beter in zijn vel zit of niet.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie