guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Gebruikersavatar
helskinky
Poema
Poema
Berichten: 209
Lid geworden op: 09 apr 2010 22:36

Re: guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Bericht door helskinky »

Ach wat lief!! Als ik het verhaal van Adriana lees met het navul beertje, schattig.En van Castraten koor, het kerstmuts verhaal geweldig !
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5465
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Bericht door nellebel »

hahaha adrainan, ze heeft er ondertussen al 3, allemaal zelfde merk, zelfde soort poppetje, maar de 1e het kippetje blijft haar lieveling. die is compleet kapot gesabbelt. ik kan het kipetje zelf nergens meer vinden. schijnbaar veranderen ze vaker van assortiment met een ander soort knuffeltje.
vannacht weer lekker met haar kinders op bed geslapen. gijs pikte haar plekje iei natuurlijk in, bovenop de knuffels. alsof hij het er om doet die doerak. ik heb ze gepakt en bij guusje gelegd. dit werkte prima. vanmorgen tegen 5:00 uur voelde ik een lekkere dikkerd over mijn been kruipen. gijs weer. die zal dan met een nepgaapje, lekker uitrekken en zo langzaam aan dichterbij guusje komen. dan zie ik in de schemer van de kamer zijn pootje hengelend richting guusje gaan die nog slaapt. heb hem high five gegeven op zijn pootje. toen kroop hij gelukkig weer lekker dicht tegen me aan en liet hij guusje verder met rust. volgens mij is gijs soms wat jaloers. hij kan nog steeds niet alleen spelen en zich vermaken zoals guusje

trouwens dank jullie wel, ben wel wat gerust gesteld. ik laat haar maar lekker genieten van haar knuffeltjes.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Bericht door pinguin »

Ik lees hier allemaal lieve en aan doenlijke verhalen over katten die gelukkig zijn. Wendy ik zou er gewoon van genieten en zorgen dat je wat reserve speeltjes heb voor het geval deze helemaal kapot gaan ;-)
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5465
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Bericht door nellebel »

dank je pinguin. ben ook een beetje een muts, snel in paniek als het om mijn schatjes gaat. enne voorraad speeltjes, die hebben ze niet (gniffel), maar 1 grote mand vol en een hele collectie hengels. arme katten he.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Bericht door Adriana »

nee hee, speeltjes hebben ze niet, die arme beesten..
k lees een heleboel heerlijk kattengeluk tussen de regels door en s nachts lekker stijf tegen je aanliggen.. .. wat wil een mens nog meer dan volop genieten van dee lieve huistijgers en zo denken Gijs&Guus er ook over!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Bericht door pinguin »

Ja je katten zijn reuze zielig :eliar: :eliar: Die hebben helemaal niks om mee te spelen :eliar: :eliar: En liggen ook nog voor straf s`nachts bij jullie op bed :eangel: ;-) ;-) (zegt een hele jalourse pinguin die ook graag wil dat haar katten lekker op bed komen om te slapen)
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5465
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: guusje miauwt keihard en sjouwt met knuffeltjes

Bericht door nellebel »

hahaha pinguin, ze slapen niet altijd lekker op bed hoor. vaak wordt er ook gespeeld. en dan neemt vrouwtje zich s'morgens doodmoe voor dat ze vanavond toch echt de katjes beneden laat, tot de avond en dan mogen ze toch weer mee want het is gezellig en zielig als ze onder moeten blijven.
het gaat goed met guusje. ik neem iedere avond de "kinders" mee naar bed en hierdoor is ze een stuk rustiger geworden. het harde gemiauw is over en ze ligt lekker bij ze op bed. alleen krijgt gijs nu ook de kriebels, dus het echtpaar verzorgd de kinders nu beide en guusje vind het prima.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie