Ik had eigenlijk nog een vraagje, waarvan ik niet zo goed weet of het wel of niet met de nieren te maken heeft. Even een situatieschets:
Vorige maandag (11/06) ben ik met Azraël naar de da geweest voor zijn zesmaandelijkse controle. Bloed geprikt en onderzocht en dit keer zonder verdoving - ik stond daarop, aangezien hij de vorige keer zo afgrijselijk had gereageerd op die roes. Het onderzoek was geen probleem, ik ben erbij gebleven, alles ging goed. Woensdag gebeld voor de waardes.
Donderdagavond geeft mijn man Azraël zijn Felimazole en plots begint hij raar te doen (Azraël, niet mijn man

Ik heb de volgende dag toch maar naar de da gebeld en op basis van mijn verhaal besloot zij ook dat de pil waarschijnlijk verkeerd had gezeten en dat hij dus geen lucht meer kreeg.

Als jullie dit zo lezen, wat denken jullie er dan van? Zou hij aan het stikken geweest zijn? Hij heeft er schijnbaar helemaal niets aan over gehouden, is nog altijd dezelfde als daarvoor.
Of zou ik hem beter nog maar eens laten onderzoeken? Maar we hebben de bloedwaardes van vorige maandag (enkel dus licht verhoogde nierwaardes en T4 zéér lichtjes gestegen - waarschijnlijk doordat hij ons een paar keer voor de gek heeft gehouden en zijn pil achteraf weer heeft uitgespuwd).