Chanel gesteriliseerd

Voor alle vragen over de castratie en sterilisatie, de geslachtsdelen van de kat, en andere vragen m.b.t. de voortplantingsorganen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Arjan van den Berg
Huiskat
Huiskat
Berichten: 32
Lid geworden op: 13 sep 2009 14:47
Locatie: Zevenaar

Chanel gesteriliseerd

Bericht door Arjan van den Berg »

Hoi lieve poezen en katten liefhebbers,

Vandaag heb ik Chanel laten steriliseren bij de DA.Chanel is vorige week gedekt door een brutale kater.Vandaag is mevrouw geholpen.Allemaal goed gegaan.Heeft weer gepoept at de anti biotica pil met het voer op en drinken hou ik in de gaten.Mijn vraag...mevrouw loopt nu met een lampenkap op...hoelang moet ze die om houden??Naast de sterilisatie hebben ze ook de baarmoeder verwijderd aangezien ze gedekt is.

Chanel is een pittige tante...veranderd ze veel kwa karakter na deze ingreep...bedoel wordt ze rustiger of aanhankelijker?

Alvast bedankt, tips en advies altijd welkom na deze ingreep

Liefs Arjan
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Chanel gesteriliseerd

Bericht door Adriana »

hoezo brutale kater?
een open poes die ontsnapt wordt altijd gevonden en gedekt door een ongecastreerde kater en er loopt zat rond..
je da heeft je gezegd hoe lang die erom moet blijven zitten want de operatiewond is blijkbaar vrij groot. wij kunnen dat van afstand niet zien. het hangt er ook vanaf of ze de wond met rust laat of gaat zitten wassen. en wat later zal ze missch proberen de hechtingen eruit te trekken en dat is ook niet handig..
haar karakter en gedrag zal wel wat veranderen en dat pakt bij ieder dier verschillend uit. gelukkig is ze nu af van krolsheid en hormonensores.. en ze is toch je enige modekoninginnetje thuis?

let er op termijn op of spreek dat nog even door met je da dat ze geen enge ziektes bij die uitstap heeft opgelopen..
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie