Mijn loopt weg

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
Roxjuu
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:08
Locatie: Zeeland

Mijn loopt weg

Bericht door Roxjuu »

Hallo iedereen,

Er zullen vaak topics zijn waarbij hun kat is weggelopen maar bij mij ligt het net iets anders.
Ik heb een kat sinds juni 2009. Het is mannetje en hij daarna ook gecastreerd, maar dan volgt het ergste voor een kattenliefhebber, je kat loopt weg.
Begin juni 2011 liep hij weg, ik heb gezocht overal, advertenties opgehangen, echt alles. Ik wilde het gaan opgeven tot hij na 8 weken weer aan de deur stond te miauwen, ik was dolgelukkig!
Maar nu weer in de maand Juni, is hij weer weg. Ik ben net zo verdrietig als de vorige keer, maar ergens denk ik maar weer dat hij over 2 maanden wel weer terug komt, waarom doet mijn kat dit en rond de zelfde tijd? Is hij opzoek naar een vrouwtje?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!
Love Cherry&Bink
Gebruikersavatar
beaner
Kitten
Berichten: 10
Lid geworden op: 19 jun 2012 17:06
Locatie: Groningen

Re: Mijn loopt weg

Bericht door beaner »

Hallo Cherry en Bink!

Ja, ook al is een kat geholpen, dan nog roept de natuur. Maar ik vind 2 maanden wel heel erg lang hoor! Misschien heeft hij ergens opgesloten gezeten? Het is wel de tijd van het jaar voor de katten om erop uit te gaan, dus grote kans dat hij binnenkort weer voor de deur staat. Als je het zekere voor het onzekere wil nemen, tegenwoordig is het ook mogelijk je kat te laten chippen met GPS, dan weet je altijd waar hij is. Is alleen wel erg prijzig en niet verkrijgbaar in heel Nederland, dus dat wordt even zoeken.

Veel succes!
Boks! (oftewel pootje op je hand) van Ezio Drago en zijn minion Sabina :)
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Mijn loopt weg

Bericht door Chiquita98 »

Dat is een nadeel van dat je kat vrij buiten rond loopt. Waarschijnlijk is het een hele vrije kater. Ben bang dat je er niets tegen kunt doen behalve je tuin af te zetten
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Roxjuu
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jun 2012 16:08
Locatie: Zeeland

Re: Mijn loopt weg

Bericht door Roxjuu »

Bedankt voor de reacties ;)
Love Cherry&Bink
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Mijn loopt weg

Bericht door Chiquita98 »

Is hij terug?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Plaats reactie