kitten miauwt veel....

Voor vragen over katten die plotseling veel miauwen, 's nachts miauwen of miauwen om schijnbaar onverklaarbare redenen.
Plaats reactie
zoembij90

kitten miauwt veel....

Bericht door zoembij90 »

Hallo,

Wij hebben een kitten, Lilith van 12weken. Nu is het zo dat zij erg veel miauwt; als ze wakker wordt, voor ze op de kattenbak gaat, als ze aan het spelen is, zelfs tussen het slapen door en naar onze volwassen poes Shady van 3jr.
Ze is inmiddels alweer 6weken bij ons. Eenzaam lijkt me niet. Shady en Lilith zijn echte vriendinnetjes geworden. Samen slapen, eten, spelen en wassen... Zelfs praten met elkaar... Shady is een miauw poes maar van het gezellige kletsten...
Kan het zijn dat Lilith dit gedrag heeft overgenomen van haar? En dat het dus ook een praat poes is of kan het wat anders zijn?
Volgens DA is ze gezond, gister haar 2de enting gehad...

Alvast bedankt!
Gebruikersavatar
pinguin
Tijger
Tijger
Berichten: 2253
Lid geworden op: 03 jul 2011 19:54

Re: kitten miauwt veel....

Bericht door pinguin »

Kan zijn dat je gewoon een gezellige klets kat er bij heb. Die graag laat horen dat ze er is. Ik vind dat wel gezellig pratende katten.
groetjes sproet* 11jr*, snabbel 8jr en Simba 2jr
zoembij90

Re: kitten miauwt veel....

Bericht door zoembij90 »

Ik vindt het ook niet vervelend hoor, alleen die kleine heeft echt nog een kitten stem en kan soms niet echt eruit opmaken wat ze wil :p gelukkig snapt onze poes Shady het wel wanneer ze nodig is :p
Gebruikersavatar
Poezevrouwtje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 24
Lid geworden op: 12 jun 2012 01:01

Re: kitten miauwt veel....

Bericht door Poezevrouwtje »

Toen Djooky nog een kitten was miauwden hij ook veel achter af bleken hij gewoon op deze manier om aandacht te vragen. Nu is hij een dikke kater van 11 jaar en vraagt soms op deze manier om extra aandacht.
Bazinnetje van Dufie is maar 14jaar geworden. :cry: Djooky 18 jaar en Pocahontas 16 jaar is op 22 december 2019 overleden 😿😿
Plaats reactie