een nieuwe kat erbij

Forum voor vragen over overgeven, maagzuur, verstopping, diarree en andere spijvertering- en ontlastingproblemen.
Plaats reactie
sandra-t
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2012 13:53

een nieuwe kat erbij

Bericht door sandra-t »

Ik heb 2jaar geleden een kat die bij me is aan komen lopen geadopteerd, ze was een straatkat. Nu krijgt ze er een vriendinnetje bij van 14 maand. Heeft iemand tips of adviezen voor mij hoe ik dit het beste aan kan pakken. Dankje Sandra en Simba
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: een nieuwe kat erbij

Bericht door Adriana »

welkom op het forum!
ik zie dat je een bericht hebt gepost en daarna weer hebt uitgelogd.
ik hoop dat je de komende dagen tijd vindt om je in te lezen.. bij 'gedrag en opvoeding' in het forumoverzicht staat een aantal topics met goeie raad en adviezen bij het introduceren van nieuwelingen in huis en daar vind je ongetwijfeld heel erg veel goeie tips.

wij denken graag mee maar het is nog beter als je je eerst zelf uitgebreid inleest over een onderwerp dat al zo vaak onderwerp in topics is geweest, pse! ;-)
rechtsboven zit een zoekfunctie en dat werkt geweldig, type een woord in en je krijgt alle berichten over dat begrip.
wens je veel succes met de introductie!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9333
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: een nieuwe kat erbij

Bericht door castratenkoor »

Als je rechtbovenin introductie intypt zie je dat er al heel veel over "introductie" is geschreven.
Er zijn verschillende meningen en methodes, kies dat wat het beste bij jou, jouw omstandigheden, jouw katten past.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
sandra-t
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 mei 2012 13:53

Re: een nieuwe kat erbij

Bericht door sandra-t »

Dank jullie, ik ga me erin verdiepen...soms moet ik ook verder kijken dan mijn neus lang is haha
Plaats reactie