Aah, nee! Nestje!

Voor alle vragen over raskatten en aanverwante zaken.
Plaats geen oproepjes voor dekkaters, nestjes of kittens
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Chiquita98 »

Gefeliciteerd dan maar en fijn dat alles zo goed is gegaan en dat moederpoes het ook goed maakt.
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
paasnini

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door paasnini »

Gefeliciteerd en ik hoop dat alles zo goed blijft gaan. Ook ik wil er op aandringen de kittens zo lang mogelijk bij de moeder te laten, ik heb hier een aantal dat veel te vroeg bij moeder weg is gehaald en een paar die lang genoeg zijn gebleven en het verschil is zo groot en het is de basis voor de rest van hun poezenleven.
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door lidewij020 »

Poespoesminoes schreef: Moeders neemt haar taak uiterst serieus.
Ik ben blij dat je zelf je taak ook serieus neemt. Mijn complimenten voor de goede zorgen. Wat fijn dat de bevalling goed is verlopen en dat poes 3 gezonde dikkertjes heeft gebaard.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Poespoesminoes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 mar 2012 11:34

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Poespoesminoes »

Ahw, dankje lidewij020 ^^
Ik weeg de kittens dagelijks, en ze zijn inmiddels al een dikke 100 gram gegroeid. Gezondheid wordt goed in de gaten gehouden, en we hebben met de dierenarts gebeld om zo op een vlooienmiddel te komen die niet schadelijk is voor drachtige katten of katten met zogende kittens. Zo houden we moeder vlovrij, en daarmee gelijk ook de kittens.
We zijn echt trots op onze dame :) We steunen haar waar dat nodig mocht zijn en laten verder haar haar eigen gang gaan met de kittens, gezien wij merken dat ze het zelf prima aankan :)
Poespoesminoes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 mar 2012 11:34

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Poespoesminoes »

:grin:per ongeluk dubbelpost, volgende bericht is goed x3 :grin:
Laatst gewijzigd door Poespoesminoes op 19 mei 2012 22:26, 2 keer totaal gewijzigd.
Poespoesminoes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 mar 2012 11:34

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Poespoesminoes »

Om nog even af te sluiten, even wat kittenfoto's van toen en van nu. Het volledige nestje is al gereserveerd :)
Een dag oud:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

2 weekjes oud:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

6 weekjes oud:
Afbeelding
met tantelief:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Even een foto-afsluiting als dank voor jullie hulp! ^^
Gebruikersavatar
Catfish
Tijger
Tijger
Berichten: 1194
Lid geworden op: 27 jan 2010 23:06
Locatie: Twente

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Catfish »

Oooooooooooooooh, wat een knufjes.........
Fijn dat ze allemaal een goed thuis hebben.
Nu moeders onder het mes he? ;-)
Groetjes van Stella
*Bonk*kopjes van Zorro, Snoopy, Mr Bean
Lebber van hond Marra
Gebruikersavatar
lidewij020
Panter
Panter
Berichten: 453
Lid geworden op: 22 jan 2012 14:03
Locatie: Amsterdam

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door lidewij020 »

Wat jammer dat ze allemaal al gereserveerd zijn. Ze zijn echt onweerstaanbaar! Wat een mooi tuigje heeft die kleine rooie aan. Mag ik vragen waar je dat vandaan hebt? Het ziet er erg comfortabel uit doordat er veel ruimte bij de voorpoten zit.
Doe mee aan het onderzoek naar links en rechtspotigheid bij katten. Het kost slechts 5 minuutjes ...afhankelijk van je kat...
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Chiquita98 »

Wat zien ze er goed uit zeg! Wat een scheetjes he als ze zo klein zijn. Fijn dat ze allen een goed thuis krijgen. Gaan er ook nog 2 samen weg?
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Poespoesminoes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 mar 2012 11:34

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Poespoesminoes »

@Catfish,
Zekers! ;D
Moeders heeft het nog goed naar haar zin in huis, maar gelukkig is de afspraak al gemaakt en mag ze binnenkort onder het mes! :D We willen geen herhaling hiervan :')

@lidewij020,
Hihi, dat zijn ze zeker, en het tuigje?...Dat is gewoon een caviatuigje :'D Daar zijn ze over een tijdje uit gegroeid, maar voor nu de perfecte en meest comfortabele oplossing :)

@Chiquita,
een van de rooie komt in Haarlem terecht, bij een vriendin van mij. Daar komt hij met een andere kat en 3 honden terecht :) Zo wordt hij hier ook opgevoed, dus dat ziet er al goed uit.
Eentje blijft bij ons, en de ander naar een vriend van ons. Allemaal bij elkaar? Helaas niet, kon het maar! Dat hadden we het liefste gezien, maar wetende dat ze een goed en betrouwbaar plekje krijgen, was het voor ons ook zo goed :)
paasnini

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door paasnini »

Tjeetje wat een schatjes, wat een prachtige foto's en inderdaad heel praktisch dat caviatuigje.
Poespoesminoes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 mar 2012 11:34

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Poespoesminoes »

Heey hoi :) Het is alweer een tijdje geleden, en dacht, als laatste afsluiter toch nog maar even wat foto's :)

Aka voordat hij naar zijn nieuwe baasjes ging:
Afbeelding

Hero en Sam zijn samen gebleven, en zijn nu de katjes van mijn vriendin. Als we gaan samenwonen hebben we het gezinnetje -op Aka na natuurlijk- weer samen :) De combi met tante en moeder is nog altijd super :D
Afbeelding

Sam alleen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Hero alleen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5453
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door nellebel »

wat zijn ze toch snel groot he. mooie foto's hoor.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Poespoesminoes
Huiskat
Huiskat
Berichten: 18
Lid geworden op: 11 mar 2012 11:34

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Poespoesminoes »

Jaaa zo snel :D
Maar we zijn stiekem toch érg blij dat Hero en Sam samen konden blijven. Die twee zijn nu de beste maatjes van elkaar :)
Gebruikersavatar
Dinky
Tijger
Tijger
Berichten: 6814
Lid geworden op: 12 jul 2012 11:26

Re: Aah, nee! Nestje!

Bericht door Dinky »

Oeh verliefd op Hero :D Wat een prachtige tekening!
En wat leuk te lezen dat Hero en Sam samen zijn gebleven en het enorm goed samen kunnen vinden :)
Iza 2 augustus 2022
Jop 24 juli 2022

Foto album

Dinky (2 juli 2006 - 14 september 2022)
Plaats reactie