Mijn poes heeft COPD

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Mijn poes heeft COPD

Bericht door Kattenbella »

Ben er naartoe geweest en een gesprek gehad over haar. Kennelijk wil ze na een dag of 3 weer naar buiten en is ze niet meer te houden.
Ik heb haar meegenomen naar hen en toen werd er niet opengedaan, dus maar weer mee terug. Na het drukste stuk liep ze mee en wilde ze mee naar binnen.

Even later belde de man aan, de bel zou het niet doen (????) Ze zat bij mij op de trap en wilde eerst niet mee, uiteindelijk liep ze naar hem toe en hij nam haar mee met de belofte nu te proberen haar binnen te houden. Weer de tip een luik te plaatsen gegeven . Hiermee is het probleem volgens mij opgelost.
Ik hoop dat het goed zal gaan!
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
paasnini

Re: Mijn poes heeft COPD

Bericht door paasnini »

Tja eerst zien dan geloven. Vervelend hoor.
Gebruikersavatar
Chiquita98
Tijger
Tijger
Berichten: 1877
Lid geworden op: 27 jul 2011 17:53
Locatie: prov. overijssel

Re: Mijn poes heeft COPD

Bericht door Chiquita98 »

Hoe simpel kan het zijn om een luikje te plaatsen! Blijkbaar bedoelen ze het denk ik wel goed, maar zijn niet echt mensen van hup actie ondernemen geloof ik
groetjes Thea, personeel van Gizmo, Misty, Balou, Bruno, Kyran en Kody(in herinnering Chiquita, Bonita en Caya)

Bekijk ons album hier
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Mijn poes heeft COPD

Bericht door Kattenbella »

Hoop dat het goed gaat. Slecht zijn ze niet voor haar, maar gewoon jammer dat ze er niet gewoon in en uit kan. Voor nu laat ik het maar weer los, maar staat ze hier weer, dan komt ze er gewoon maar weer lekker in ;-)
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5464
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Mijn poes heeft COPD

Bericht door nellebel »

tja bella, jij hebt je best gedaan, en nu hopen dat het kwartje valt voor ze. ook omdat ze nu hebben gezien dat ze het wel lekker vond bij jou.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Mijn poes heeft COPD

Bericht door Anne »

Fijn dat ze in ieder geval wel bij jou naar binnen kan Bella!!!
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie