Oormijt

In dit forum kun je terecht met vragen over (ont)vlooien, teken, wormen, mijt, etc. kortom, alles wat kriebelt en kruipt en waar je kat niet blij van wordt.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: oormijt

Bericht door Adriana »

nee/nee, geen schuldgevoel asjeblieft.. hier op het Forum zoeken we altijd samen naar mogelijke oplossingen en soms kun je niet anders.
je hebt gelijk dat je een opiaat niet al te lang kunt gebruiken, dan werkt het niet meer.
de huisdierendokter heeft analgos, kijk eens daar of het je aanspreekt. weet niet van analgos-gebruikers en ervaringen hier. staan daar wel klantenreacties onder het product.

en is er helemaal niks te doen aan die chronische ontsteking in de bek? wat is er dan ontstoken en dat kan toch niet blijven doorgaan? maar dit is hier off-topic..

en missch zit hier iets bij wat toepasbaar is en wat je aanspreekt.
http://www.nrkv.info/vet/nrkv_vet_pijn.html
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: oormijt

Bericht door kansarmedieren »

bedankt voor je link Adriana ik zal het eens rustig bekijken. Ik weet dinsdag meer over Lucky de kat waar ik het over heb dan krijg ik uitslag van de schildklier en suiker test ze heeft dus meer problemen behalve het bekje.
Ik zal dat berichten op de goede plek in het forum.
Gebruikersavatar
fabieke
Huiskat
Huiskat
Berichten: 99
Lid geworden op: 27 okt 2011 19:45
Locatie: ANTWERPEN

Re: oormijt

Bericht door fabieke »

Vandaag naar mijn goede, trouwe dierenarts geweest. Grote controle, geen oormijten meer, geen wormen, buikje ok, alles goed, gewicht 4 kg en 600 gr.
Hij zei dus dat er gemakkelijker middelen waren voor oormijt en wormen dan hetgeen ik van de vervangdierenarts had gekregen. Maar alles ok nu. Ben blij ! Smoki is nog een beetje uit haar humeur wegens het transport in de auto en het volledige onderzoek maar vanavond is dat terug dik in orde. Dank aan iedereen voor de de raad en de steun, ik hoop jullie ook eens te kunnen helpen. Groetjes, Fabienne
Een dier neem je niet voor even maar voor een heel leven !
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: oormijt

Bericht door Adriana »

goeie berichten over jullie en al het gedoe is gelukkig achter de rug.
oren schoon en wormen ook exit.
nu nog beetje beter humeur :-P :lol:
en dan eindelijk een leuk leven voor je lieve Smook en lekker genieten van je pluizebol!
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie