Aslan vermist

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Plaats reactie
Cerna

Re: Aslan vermist

Bericht door Cerna »

Aslan is gechipt en geen buitenkat en wanneer iemand hem gevonden zou hebben en niet zelf wilde houden, dan was dit allang aan het licht gekomen.

Er zijn volgens mij maar twee theorieën mogelijk: óf Aslan is verongelukt en heeft nog kans gezien om weg te kruipen en zich zodanig verstopt dat hij nog niet gevonden is (maar misschien gebeurt dat dan binnenkort wel doordat de struiken kaal worden/zijn) óf iemand heeft zich over hem ontfermt en heeft niet het benul dat hij een vrouwtje heeft die hem vreselijk mist.

Wanneer hij nog steeds ergens rondloopt, had hij zich allang gemeld bij iemand. Ook sluiten huiskatten zich vaak aan bij een groep zwerfdieren, dus mochten er in Leiden inderdaad zulke groepen zijn, dan zou dat nog een mogelijkheid zijn. Dan zou je kunnen informeren bij de dierenbescherming; zulke groepen worden vaak gevoerd door mensen en daar is de dierenbescherming meestal wel van op de hoogte en zij weten dan ook vaak wel of er zich nieuwe katten bij de groep hebben aangesloten. Maar dit soort mensen houdt ook meestal wel de Amivedi-site in de gaten.
Gebruikersavatar
BillyJean
Jaguar
Jaguar
Berichten: 781
Lid geworden op: 22 feb 2011 10:57
Locatie: Bovenkarspel
Contacteer:

Re: Aslan vermist

Bericht door BillyJean »

Ik had vroeger een bedrijf en in de opslagplaats, die in de winter niet werd gebruikt, is ook ooit een kat opgesloten geraakt en pas in het voorjaar gevonden, zo triest was dit. Dat kan dus ook gebeuren, per ongeluk opgesloten raken in een ruimte die weinig wordt gebruikt
Groetjes van Elly, Fayline (29-02-2008) en Taffy ( 29-10-2012)
* BillyJean * * Bowie *

Hier vind je ons fotoalbum
Gebruikersavatar
puksji
Panter
Panter
Berichten: 480
Lid geworden op: 03 dec 2010 23:59

Re: Aslan vermist

Bericht door puksji »

Ik blijf hier ook nog steeds hopen dat Aslan terug komt.
Ik kan het over het hoofd gezien hebben, maar ik zag hem hier niet bij staan:
http://www.mijndieriszoek.nl/home
Misschien ook raadzaam om Aslan hier op te laten zetten?
Groetjes Inge en Pebbles 2010 Sunna 2011

Puk 2006-2020 3-6

Simba 1995-2011 9-6 - Sjimmie 1990-2011 1-12 - Rooie Rover 2007?-2012 22-3
Ik mis jullie...
Plaats reactie