Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Is je kat opeens verdwenen of na het buitenspelen niet meer teruggekomen? Heb je een kat gevonden of is er eentje aan komen lopen? Zet het in dit forum.
Mippie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 sep 2011 07:48
Locatie: Zoutleeuw

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door Mippie »

Het probleem is dat ik haar echter niet te pakken krijg of het moest met de harde hand zijn, maar dan zijn we terug bij af. Ik heb hier trouwens overal in de buurt een foto van haar gehangen met mijn telefoonnummer erbij. DA en asiel is ook verwittigd. Daar ga je toch al eens checken als je je poes kwijt bent, he.
Mippie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 sep 2011 07:48
Locatie: Zoutleeuw

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door Mippie »

Kleine update: Sinds gisterenavond is ze naar me toe gekomen, weliswaar behoedzaam en wil nu veel geknuffeld worden onder luid gespin! :edance:

Afbeelding
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door MarjanR »

Wow wat een mooi katje :)
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
Zuri
Poema
Poema
Berichten: 337
Lid geworden op: 24 jun 2010 19:01
Locatie: Leiden

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door Zuri »

Joepie! Mooi poesje hoor!
Heeft nog niemand dit poesje opgegeven als vermist? Ze is toch redelijk snel aanhankelijk naar jou, dus dat is voor mij een teken dat het geen wild poesje is. Ze is waarschijnlijk wel van iemand. Misschien heeft dat baasje er geen zin meer in en zoekt haar niet, maar het kan natuurlijk ook dat ze erg gemist wordt.
Ik hoop dus dat je nog wel een keer gaat checken of het poesje gechipt is. Ik heb zelf ook mijn katten gechipt en hoop (en ga er ook vanuit) dat, mochten ze ooit ontsnappen en verdwalen, iemand de chip laat uitlezen en mij op die manier vindt. Anders zet je zo'n chip voor niets...
groetjes Sandra

Kopjes van Heilige Birmaan katers Zuri en Noah en 'buiten-gewone' lapjespoes Roos

Neem eens een kijkje in mijn fotoalbum :-)
Mippie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 sep 2011 07:48
Locatie: Zoutleeuw

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door Mippie »

Als we nu goed overeen komen, ga ik met haar bij de DA langs en kijken of ze gechipt is.
Mippie
Huiskat
Huiskat
Berichten: 16
Lid geworden op: 02 sep 2011 07:48
Locatie: Zoutleeuw

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door Mippie »

Trixie is sinds vandaag officieel geadopteerd!!

Afbeelding
Gebruikersavatar
Gootje87
Lynx
Lynx
Berichten: 152
Lid geworden op: 14 mar 2011 18:22
Locatie: De Bilt

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door Gootje87 »

Ik neem aan dat ze dus niet gechipt is? Zo niet, gefeliciteerd met Trixie :)
Liefs van Margot, katzels Puma & Storm (geb. 08-02-2011) en nijntjes Rambo (04-2010) en Nala (07-2010)!!!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Gevonden lapjeskat in Zoutleeuw

Bericht door Anne »

Wat ontzettend fijn dat jij je over deze poes hebt ontfermd!!
Ik heb jaren geleden ook een poes van straat geplukt en toen is de dierenambulance langs gekomen om te kijken of ie gechipt was, dat was niet zo.
Hij is uiteindelijk ook bij ons gebleven en later bij de mensen die ons huis toen kochten, omdat hij in ons nieuwe huis niet kon aarden en ook eigelijk niet met de andere katten overweg kon
(Snoesje*)

Wat ze mij toen hebben verteld is dat als er binnen een jaar niemand komt om het diertje op te eisen je jezelf na een jaar rechtmatige eigenaar mag noemen. Heb je in dat jaar kosten dan goed de bonnetjes e.d. bewaren die kun je dan op de eigenaars verhalen als ze nog komen.

Wat fijn dat de poes nu al naar je toekomt en bij jou mag blijven, dat is toch veel beter als in het asiel :-P
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie