Poes blijft maar zoeken

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Plaats reactie
ibrahimgokoz
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 sep 2011 13:46

Poes blijft maar zoeken

Bericht door ibrahimgokoz »

We hadden 2 poezen, waarvan 1tje de moeder> Boncuk en de andere was haar dochter Lola.

Nu is Lola sinds 26-08-2011 vermist en eerlijk gezegd denken we niet dat ze nog leeft, ik heb alles al geprobeerd, a-4tjes ophangen, amivedi gebeld, rondgevraagd noem het maar op. Ik wil nog wel dat ze gevonden wordt natuurlijk om toch nog afscheid te nemen, ze was nog maar 2,5 jaar oud en mis haar echt :( je weet niet wat je mist totdat het weg is.

Maar nu blijft de moeder dus in het huis rondlopen en maar snuffelen aan alles, ze blijft maar zoeken. Ze merkt zelf ook dat Lola weg is, maar we weten niet wat we er tegen kunnen doen of hoe we haar moeten helpen. Heeft iemand enige tips?

alvast bedankt!

Ibrahim
Gebruikersavatar
Ilone
Tijger
Tijger
Berichten: 2812
Lid geworden op: 13 feb 2010 23:09
Locatie: Dordrecht

Re: Poes blijft maar zoeken.

Bericht door Ilone »

Dat zal moeten slijten.
Maar waarom denk je dat ze niet meer leeft?
Ze is nog geen 6 dagen weg!
Ze kan zomaar bij iemand in de schuur of op zolder opgesloten zitten, zonder dat de eigenaar er vanaf weet!
Als 't vrouwtje van huis is, dansen de katten op tafel

Purrz:
Muka(12)-Speedy(12)-Lotje(9)-Nozem(8)-Muis&Muffin(2)-Monchou(1)
*Pluis '03-'14
silfje
Huiskat
Huiskat
Berichten: 97
Lid geworden op: 16 aug 2011 11:58

Re: Poes blijft maar zoeken

Bericht door silfje »

ik hoop dat het goed afloopt, de kat van mijn vroegere stagebedrijf was ook opeens verdwenen, en na 7 jaar (!) stond hij opeens gezond en wel doorvoed voor de deur te miauwen alsof er niets gebeurd was :) ( misschien dacht iemand daar in de stad dat het een zwerver was en heeft hij of zij de kat al die tijd verzorgd)

Ik hoop voor jou ook op zo'n afloop maar dan wat eerder geeft de hoop niet op en Sterkte!
Gebruikersavatar
Anne
Tijger
Tijger
Berichten: 5567
Lid geworden op: 14 jul 2006 20:39

Re: Poes blijft maar zoeken

Bericht door Anne »

Ik zou niet weten wat je kunt doen behalve haar veel te troosten en aandacht geven maar wil jullie heel veel sterkte toewensen, ik duim dat ze terugkomt.
Kijk je ook op marktplaats e.d.?
En savonds met brokjes schudden en roepen?
Nou ja je zal wel doen wat in je macht ligt, heel veel sterkte. ik zit hier hard te duimen
grt Anne, Happy 15 Joep 14 Hobbel 13 Polleke 12, Pluto 3 Louie 2 en Donna 1, Lora (hond) 1
en kipjes Kukel Kayla en Lucy


rust zacht alle engeltjes
Plaats reactie