Opvangadres gezocht voor 2 jaar

Voor alle vragen over wat te doen als je op vakantie gaat, als je gaat verhuizen of als je je kat wil vervoeren.
Plaats reactie
claudiajon
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:30

Opvangadres gezocht voor 2 jaar

Bericht door claudiajon »

wie kan mij helpen? Ik ga voor twee jaar naar Australië in januari. Ik heb echter twee lieve katers. Ik denk echter niet dat ik ze een plezier doe om ze mee te nemen ivm quarantaine en de reis. ik heb in mijn omgeving gezocht naar mensen die voor ze willen zorgen maar heeft niets opgeleverd! kent iemand een adres of mensen die dit met liefde zouden willen doen(uiteraard tegen vergoeding)Heeft iemand tips of ervaring?
Gebruikersavatar
jennli
Tijger
Tijger
Berichten: 1101
Lid geworden op: 20 aug 2010 15:09

Re: opvangadres gezocht!

Bericht door jennli »

Oei, twee jaar is een lange tijd. Ga je daar in een huis of appartement? Misschien toch het overwegen waard ze mee te nemen?
Like the great philosopher Jagger said: You can't always get what you want
But if you try sometimes you just might find you get what you need
claudiajon
Kitten
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:30

Re: opvangadres gezocht!

Bericht door claudiajon »

het is in australie erg lastig om iets te huren met dieren. verder zijn ze er ook niet gek op dat de dieren naar buiten kunnen. al met al is het voor de katjes denk ik geen pretje.....Ze zijn nl gewend om naar buiten te gaan
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: opvangadres gezocht!

Bericht door pearlsofpassion »

Oei, dan moeten ze in het opvangadres ook nog naar buiten kunnen?
Dan wordt het wel heel moeilijk...

Cari van het forum vangt wel eens katten op, maar dan verblijven ze op de kattenkamer, en gaan ze niet buiten als ik het goed begrepen heb.
Je zou het kunnen vragen, of ze momenteel plek heeft.
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Plaats reactie