Overdosis Frontline spray?

In dit forum kun je terecht met vragen over (ont)vlooien, teken, wormen, mijt, etc. kortom, alles wat kriebelt en kruipt en waar je kat niet blij van wordt.
Plaats reactie
pluisje65
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2011 22:01

Overdosis Frontline spray?

Bericht door pluisje65 »

Onze kitten is nu 9 weken , en heb er vanmiddag behandelt met frontline spray.. nu is ze doodziek.., haar lichaamstemperatuur nam toe, die is nu inmiddels gezakt, ze wil niet meer eten en niet meer drinken.. , heb er nu eindelijk wat vocht toegedient door theelepeltjes water in der bekkie te gieten.., nu slaapt ze , maar ik ben der niet gelukkig mee..., ik snap ook niet dat ze een product verkopen waar zo'n oranje etiketje met ontvlambaar opstaat !! ik hoop echt dat ze de nacht doorkomt en snel weer gaat eten en drinken . Ik dacht dat dit het beste spul was om een kitten te behandelen .
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Overdosis Fronline spray ? !!

Bericht door Kattenbella »

Snel een dierenarts bellen en overleggen wat er aan de hand kan zijn!
een kitten van 9 weken is erg jong en kwetsbaar. Besef je dat het de nacht weleens niet kan halen zonder hulp.
Hoeveel heb je gegeven? Geef dat ook door aan de dierenarts.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
pluisje65
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2011 22:01

Re: Overdosis Fronline spray ? !!

Bericht door pluisje65 »

Heb ik gedaan , die zei vocht toedienen en dat heb ik gedaan , bedankt voor je antwoord
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Overdosis Fronline spray ? !!

Bericht door Kattenbella »

Als je het niet vertrouwd je dierenarts gewoon weer bellen hoor! Het is een beginnend leventje. Verder kan ik je alleen maar sterkte toewensen en wijsheid!

Misschien het katje wassen, maar ik denk dat het daar te laat voor is.

Verder raad ik je in de toekomst advatage aan, dat kan je in de nek druppelen en dat is op gewicht. Hetzelfde geldt voor Stronghold.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
pluisje65
Kitten
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 aug 2011 22:01

Re: Overdosis Fronline spray ? !!

Bericht door pluisje65 »

Sister is weer helemaal de oude , ze heeft lekker gegeten en gedronken en speelt weer met mijn tenen ;-)
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9343
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Overdosis Fronline spray ? !!

Bericht door castratenkoor »

Heb je het misschien te ver naar achteren op de rug toegediend zodat ze het rechtstreeks op kon likken?

Fijn dat ze weer is opgeknapt!
Laatst gewijzigd door castratenkoor op 19 aug 2011 08:14, 1 keer totaal gewijzigd.
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Gebruikersavatar
MarjanR
Tijger
Tijger
Berichten: 2101
Lid geworden op: 03 aug 2010 10:57
Locatie: Zaandam

Re: Overdosis Fronline spray ? !!

Bericht door MarjanR »

Heeft de dierenarts de frontline voorgeschreven?
Groetjes van Marjan, Prrrt van Sara (7-6-2010), mieuw van Tygo (01/11/2011)

In loving memory Moos, Teun, Puk, Roxy, Joop
Gebruikersavatar
Kattenbella
Tijger
Tijger
Berichten: 3006
Lid geworden op: 13 jan 2003 18:32
Locatie: Groningen

Re: Overdosis Fronline spray ? !!

Bericht door Kattenbella »

Gelukkig is ze weer de oude. Ik zou voortaan druppels in de nek gebruiken in overleg met je dierenarts.
"All they need are little black-bow ties and top hats. They might even tip you at feeding time, if you're lucky"
Plaats reactie