Moeilijk aan het eten

Voor alle vragen over dieetvoer
manon3

Re: Moeilijk aan het eten

Bericht door manon3 »

Die ervaring heb ik hier ook dat sommige brokken snel beginnen te "ruiken" terwijl ze luchtdicht bewaard worden.En ik koop daarom nog wel altijd de kleine zakken zodat het niet te snel gaat bederven.
Ik merkte op dat er steeds vaker een vreemde,zurige geur in de kamer hing en ik wist niet waar het vandaan kwam.Dus maar wat vaker de ramen openzetten maar die geur bleef hangen.Het heeft een tijdje geduurd voordat ik erachter kwam dat het de brokjes waren die zo stonken. Meestal die van RC.
Vince
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jun 2011 18:36

Re: Moeilijk aan het eten

Bericht door Vince »

pearlsofpassion schreef:Misschien dan even meegeven waar je ongeveer woont. ;-)
Orijen is prima voer, er is vast wel iemand geïnteresseerd. (en als dat niet zo is, wil ik hem eventueel wel opgestuurd krijgen, dan betaal ik de verzendkosten eventjes ruim terug. ;-))

Adriana haalde trouwens onlangs eens aan dat sproefzakjes blijkbaar systematisch lekkerder zijn dan de grote verpakkingen. Meerdere mensen hebben die ervaring...
Ik woon onder de rook van Amsterdam. Ik heb net zak even gewogen en het is nog 1.4kg. Ik weet niet of het dan de moeite is. Stuur maar een bericht als je de zak wilt hebben.
Gebruikersavatar
pearlsofpassion
Tijger
Tijger
Berichten: 5161
Lid geworden op: 23 mei 2010 15:58
Locatie: Stekene (Belgie)

Re: Moeilijk aan het eten

Bericht door pearlsofpassion »

Kijk eerst maar eens of niemand anders hem wil die in de buurt woont.
Maar voor 1,4 kg is het misschien wel erg veel moeite... en de verzendkosten naar België zijn ook niet zo min...
Groetjes Valerie, Kleintje (8 jaar) , Cuzco (3 jaar) en Luís (2 jaar) (+ konijntjes Rafke, Lars, Keira en Elise)
Vince
Huiskat
Huiskat
Berichten: 15
Lid geworden op: 16 jun 2011 18:36

Re: Moeilijk aan het eten

Bericht door Vince »

Ik kom er net achter dat het nog 2.2 kg is. De weegschaal in de keuken gaat maar tot 1.4KG, haha. Ik kon me al niet voorstellen dat we zoveel gegeven hadden.

Ik hoor wel als iemand de zak wil hebben voor noppes!
Plaats reactie