Aangereden kat is incontinent, heeft totaal geen controle

Forum voor alle vragen m.b.t. nierziekten (nierfalen/nierinsufficientie)
Gebruikersavatar
Peet
Panter
Panter
Berichten: 479
Lid geworden op: 28 okt 2010 09:43

Re: aangereden kat -incontinent- totaal geen controle

Bericht door Peet »

castratenkoor schreef:Is het geven van spierversterker geen idee, om de sluitspier te helpen?
Ik heb een hond gehad die incontinent was na sterilisatie.
Die kreeg elke dag een spierversterker en dan ging het goed als ze vaak genoeg uitgelaten werd.
Hier idem zo'n teefje gehad. (Plus ook nog eens een gecoupeerde staart, schijnt ook wel mee te werken aan incontinentie is mij ooit verteld)
Medicatie hielp bij haar ook meestal wel. Tot ik het steeds meer moest verhogen toen ze echt oud werd.

En een pluim voor jullie, het is nogal wat om zo'n katje mee te nemen, netjes!
Groetjes Petra, poes Chevy, kater Dodge en de honden Mike, Thor en Indy
kansarmedieren
Jaguar
Jaguar
Berichten: 642
Lid geworden op: 11 jun 2011 14:46
Locatie: Eck en Wiel
Contacteer:

Re: Aangereden kat is incontinent, heeft totaal geen control

Bericht door kansarmedieren »

pipi2010 schreef:Hoi allemaal,nou...we zijn er inmiddels achter dat de medicijnen niet helpen :(
Ons huis is compleet omgetoverd tot een grote matrasbeschermer,wat n gedoe...
wasmachine draait volle toeren.
Maar als je ziet wat n levendige lieve poes (3jr) het is weet je waar voor je het doet.
Hebben vandaag n echo laten maken,maar alles was oke. Gaan nu met andere pillen aan de slag,die moeten dan t signaal door gaan geven aan de actieve zenuwstelsel,die andere pillen waren voor t passieve zenuwstelsel. Ze heeft in ieder geval geen pijn en geniet volop met onze andere katten,ze heeft inmiddels t kattenluik ontdekt en is overdags veel buiten aan t ravotten.

p.s. ons is verteld in t asiel dat dr staart verlamd is,maar zij wisten niet dat zij dr plas laat lopen. (er lopen daar momenteel ook 170 katten) dus neem het hun niet kwalijk.
Ik heb een opvangkat van stichting kansarmedieren in de opvang met een soort gelijk probleem. maar er is wel een verschil Guusje heeft ook een verlamde staart en is incontinent ze laat kleine beetjes urine lopen als ze slaapt ze plast wel bewust op de kattenbak of buiten. Zie voor haar verhaal op onze website: www.kansarmedieren.nl
Plaats reactie