Electriciteitssnoeren doorbijten

Voor vragen over: krabben aan meubilair en behang, kauwen op electriciteitskabels en andere dingen die je kat niet mag, maar wel doet.
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Electriciteitssnoeren doorbijten

Bericht door Adriana »

'ik heb geen idee hoe ze naar me gaan luisteren'.....

nou niet dus, vergeet het maar en vergeet je strafmethodes asjeblieft ook. en ook niet bij het nekvel pakken dus!
jij bent zelf degene, die ervoor kan zorgen dat je huis catproof is en als je katten in huis hebt, net zoals jonge kinderen, dan is dat een kwestie van voorzorg.
katten en vooral jonge katten onderzoeken alles en knagen overal op.
en als je ze iets leuks/lekkers geeft om op te knagen, bv kauwstaafjes van bv kalkoenvlees voor kleine hondjes, dan is dat probleem makkelijk opgelost.
verbieden om te knagen heeft geen zin.
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Gebruikersavatar
castratenkoor
Tijger
Tijger
Berichten: 9356
Lid geworden op: 07 mar 2010 09:59
Locatie: prov.Utrecht
Contacteer:

Re: Electriciteitssnoeren doorbijten

Bericht door castratenkoor »

Kabels zijn altijd wel te beveiligen, lijkt me.

Ik ben ook niet voor strafmethodes, ben ook anti het spuiten van kat-weg-jaag-middelen in huis.
Voorbeeld: ik heb hier last van een loslopende kat. Dus ik zet de plantenspuit op hem, jaag hem handenklappend weg enz enz.
Gisteren liep ik achterom om mijn fiets te pakken en kwam de kat in de steeg achter het huizenblok tegen.
Hij zag me en je zag hem kijken ojee daar heb je dat enge mens. En hij smeerde hem buik laag over de grond.
Is dat de "band" die jij met je kat op wil bouwen?
5-koppig-koor+knagers BasJipWilmaWanda
**KeesFritzGuusSjaakBramJoepThijsTimoBobDouweBolleRik**
Teun '09 Maks '10 Luuk '13 Teske '14 Clarie '16
Plaats reactie