Update:
Flip loopt sinds een dikke week weer door het huis. Het gaat niet soepel maar hij komt vrij snel van a naar b. Ben ik wel zeer blij mee. Wat had ik dat gemist, op een gegeven moment weet je niet meer beter dan dat je een kat in een hokkie hebt. Tis net alsof ik weer opnieuw een kat heb.
Hele avonden met Flip tegen me aan de bank gezeten.
Als ik weg ben of nachts gaat hij in de bench. Toch pikt meneer dat niet meer: hij begint eerst altijd een paar minuten te graven omdat hij eruit wil.
Enfin, gisteren kwam een pinnetje er een beetje uit. Heb gelijk de DA gebeld (toevallig heeft zijn DA net weekenddienst en heb zijn mobiel). Die zei: we trekken het wel over het weekend heen en hou het een beetje rustig.
Nu is Flip geen springer en ook geen loper dus dat komt wel goed alleen als hij net nachts de bench in moet is hij wat wild, enfin het zal wel goed komen denk ik.
Nu maandag mag Flip naar de DA. Hoop dat het alles zo goed blijft gaan. Ik denk dat als het pinnetje(s) eruit is, dat hij nog wel soepeler weer gaat lopen, dan zit er weinig verschil in hoe hij eerder liep. Hij liep sowieso al raar, heeft van nature al kromme poten