Weekendje weg

Kat plast buiten de bak, katten aan elkaar laten wennen, kat krabt aan meubilair, etc.
Gebruikersavatar
Alix
Huiskat
Huiskat
Berichten: 39
Lid geworden op: 13 aug 2003 13:52
Locatie: Hulst
Contacteer:

Bericht door Alix »

inderdaad erg fijn dat je iemand hebt gevonden die kan oppassen:)
Veel plezier!

Groetjes Alix
me myself and my cats...
Tammar

Bericht door Tammar »

Geniet inderdaad van je weekend!

Wij zijn ook net terug van een week vakantie en de mannen zijn alleen thuis gebleven. Elke avond kwam er 1 van de moeders langs om met ze te spelen, knuffelen en eten te geven. Is allemaal heel goed gegaan! Dit heb ik liever dan een pension! Maar ja, ik heb makkelijk praten. Ik heb de luxe van twee hele lieve ' oma's ' (de moeders dus, haha)
bagera

Bericht door bagera »

Hey,ik hoop dat ge een fijn weekend gehad hebt en dat de poezen het ook goed zijn doorgekomen.Het zal wel als de buurvrouw is komen kijken. :razz:
Anonymous

Bericht door Anonymous »

De heren zijn het weekend prima doorgekomen. Ze hebben alleen nogal wat rotzooi gemaakt wat ze anders niet doen. Al mijn knuffels lagen op de grond. Ze zijn op de salontafel geweest, en hebben daar een gieter op de grond gegooit. ( Had ik moeten wegzetten ) En nu is een plank van mijn laminaat kromgetrokken. De buurvrouw was zo lief om alles zoveel mogelijk op te ruimen, en ik weet volgens mij ook niet alles, dat wil ik ook niet. Wat kan de reden zijn van dit gedrag? Toch te weinig aandacht?

Ook gingen ze op de bak poepen als de buurvrouw ermee bezig was. Allebei tegelijk, voor haar neus. Het lijkt wel protest ofzo...
Carol
Poema
Poema
Berichten: 244
Lid geworden op: 26 apr 2003 21:15
Locatie: Heerenveen

Bericht door Carol »

Zou best kunnen hoor, katten kunnen je echt wel laten merken als ze het ergens niet mee eens zijn of niet leuk vinden. En samen kattekwaad uithalen is altijd nog veeeeeeel leuker.
Komt me in ieder geval heel bekend voor.

Groetjes, Carol
Gebruikersavatar
Muis
Jaguar
Jaguar
Berichten: 615
Lid geworden op: 18 jan 2003 17:40

Bericht door Muis »

Ach, ze zijn zeer waarschijnlijk gewoon lekker druk geweest. Er was natuurlijk ook niet al die tijd iemand om continu op ze te letten. Dan krijg je wel dat ze kattenkwaad gaan uithalen.
En dat poepen tijdens de bak schoonmaken, ach dat gebeurd hier ook. Waarschijnlijk denken ze: Ahhh eerst nog even poepen, dan word het gelijk weggegooid!

Groetjes, muis
Gebruikersavatar
pini
Lynx
Lynx
Berichten: 115
Lid geworden op: 01 sep 2003 17:07
Locatie: zeeland

Bericht door pini »

Of ze denken. Heerlijk zo'n schone bak. Ik ben lekker de eerste. Daar verdacht ik Ebby wel eens van. Die doet dat ook altijd.hihi
Groetjes Gerda
Gesloten