Verstopte neus

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Plaats reactie
simonehoek
Kitten
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2011 19:53

Verstopte neus

Bericht door simonehoek »

Hallo,

Onze Garfield (noorse boskat) was afgelopen winter verkouden en eigenlijk daarna niet meer de fitte kat geworden die wij gewend zijn.
Zijn ene neusgat is verstopt en hij niest ook soms.
Na diverse antibiotica-prikken en doorspoelen van de neusholte is er nog niets verandert.
Heeft iemand hier ervaring mee ?
weet eigenlijk niet zo goed wat te doen omdat Garfield wel last heeft van die verstopte neus.

Alvast bedankt
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Verstopte neus

Bericht door nellebel »

ik gebruik voor flippie bisolvon voor babies op advies van de DA. weet alleen niet of dat ook voor verstopte neus werkt, zij krijgt het voor gerochel in de longen.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Gebruikersavatar
Adriana
Tijger
Tijger
Berichten: 11239
Lid geworden op: 09 dec 2008 16:59
Locatie: den haag

Re: Verstopte neus

Bericht door Adriana »

welkom ;-) op het Forum!
omdat jullie er al behoorlijk wat aan gedaan hebben denk ik aan twee dingen, die je zou kunnen proberen.
kijk eens naar de samenstelling van het voer dat hij krijgt, het kan zijn dat er een allergeen in zit, hij krijgt toch geen melk of kaas of zo?
en kijk eens bij huisdierendokter.nl naar verkoudheid en middelen om zijn weerstand op te bouwen, misschien dat hem dat een beetje zou kunnen helpen.
en je weet zeker dat het neusgat schoon is van soort van poliepen of andere ellende?
groetjes van Adriana en prrrrts van Enzo, Maks&Bolle, van Miesje en van (i.m.) MoMo

avonturen grijstijgers
Plaats reactie