Verkoudheid of toch haarbal?

Voor vragen over niesziekte, astma, longontsteking en andere luchtwegaandoeningen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anaheim
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2006 07:40

Verkoudheid of toch haarbal?

Bericht door Anaheim »

Hallo dames (en heren :icon_shifty: )

Graag jullie advies over het volgende.

Het gaat om Toto. Maandag dat ik thuis kwam uit m'n werk heeft Toto 2x een beetje overgegeven waarvan 1x met haarbal(-letje).Daarna was ze wat slomer dan normaal waarna ze later weer door het huis rende. Nu is ze sinds dinsdag toch weer een stuk duffer. Ze komt me niet meer miauwend begroeten, speelt niet echt meer (zit wel nog achter spinnen/muggen aan), ze slaapt veel en ook is ze nu af en toe aan het niezen waarna ze soms een beetje "snuivend" uitademt. Kortom haar gedrag is veranderd. Ze eet en drinkt wel prima en is ook gewoon alert ook wast ze d'rzelf nog gewoon. Nu vraag ik me dus af dat ze toch verkouden oid is of dat er misschien nog wel een haarbal is waar ze niet lekker van is?

Over een uur is er inloopspreekuur bij de DA dus daar ga ik sowieso zometeen met haar heen maar wilde toch jullie kijk op deze symptomen.
Denken jullie toch aan nog een haarbal of toch iets in de richting van verkoudheid?
Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Verkoudheid of toch haarbal?

Bericht door ayla »

wat zei de DA?
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
Anaheim
Lynx
Lynx
Berichten: 142
Lid geworden op: 07 aug 2006 07:40

Re: Verkoudheid of toch haarbal?

Bericht door Anaheim »

De DA heeft temp gemeten en ze had inderdaad koorts en ook ivm het niezen dacht ze toch inderdaad aan een virus dat ze heeft opgelopen.
Ze heeft haar nu een prik met AB gegeven en een prik met, ik dacht, pijnstilling en koortsremmer.
Ze zou nu snel moeten opknappen en anders heb ik nog extra pilletjes meegekregen als ze morgen nog steeds lusteloos is.

Ze lag net wel weer even heerlijk bij me op schoot te spinnen wat ze ook al een aantal dagen niet meer had gedaan dus ik hoop dat ze nu gauw opknapt. :epray:
Groetjes Lenie
Romy, Pinky en Toto
Gebruikersavatar
ayla
Tijger
Tijger
Berichten: 1115
Lid geworden op: 11 nov 2009 11:45
Locatie: Leusden

Re: Verkoudheid of toch haarbal?

Bericht door ayla »

wat fijn dat je direct naar de DA bent gegaan en hopelijk knapt Toto snel weer op!
Groetjes van Marjoleine,
kopjes van Felix,
en een zoen van Garfield!
Gebruikersavatar
nellebel
Tijger
Tijger
Berichten: 5470
Lid geworden op: 27 sep 2010 07:59
Locatie: venray

Re: Verkoudheid of toch haarbal?

Bericht door nellebel »

ach toto ben je ziekjes? ga maar lekker bij het vrouwtje op schoot liggen en laat je maar lekker verwennen. hopelijk voel je je snel weer wat beter.
groetjes wendy en pootje van Guusje en Gijs. neusje van mijn engeltjes Nellie, Sjefke en wonder Flippie, en mijn allerkleinste engeltje Odie
Plaats reactie